AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Skal fly med to barn på 1 pg 4 år gammel til Pakistan. Jeg må ha plass til ipad, ekstra skift til begge barna, bleier til yngste, våtservietter, smoothie, snacks, drikkeflaske, lommebok. Hvor mange liters sekk eller veske anbefales det? Anonymkode: 029e5...f90
Loboto Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Det kommer jo helt ann på. Hvor mye snacks skal du ha? Jeg hadde ikke trengt særlig stor sekk. 12-15 liter kanskje?
rampeguri Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 En passe stor? 4-åringen kan jo ha en liten sekk selv også med plass til iallefall drikkeflaske og kanskje noe småplukk å ďrive med.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Min er på 24 liter. Ikke tilpasset flyreiser, men mer for skogsturer. Får den under stolen foran meg på flyet. Jeg hadde sjekket mål for å ha noe under stolen foran samt sørget for at sekken var litt "firkantet". Anonymkode: 8a482...5a6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Sjekk mål og vekt for håndbagasje, og gå ut fra dem når du velger sekk. Og la 4-åringen ha en egen liten sekk (barnehagesekken?), så sparer du litt plass og vekt i din. Anonymkode: a333d...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå