Gå til innhold

Hva tenker du om menn med bakover caps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Samwise Gamgee før han ble med i Ringenes Herre

50first-dates.gif

Anonymkode: c5414...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager. 50 first dates, var etter Ringenes Herre filmene

Skrevet

jeg synes det er sååå hott. ikke han duden i det videoklippet da. det må være en voksen, deilig mann, men som fortsatt har en ungdommelig stil. sykt hott.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det ser skikkelig dust ut enten man er 18 eller 48. 

Anonymkode: aa611...dae

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker de er litt dumme, egentlig. Kombinert med konebanker eller skjorte med svære tall blir det helt infantilt.

Anonymkode: 97d89...a3d

• Nyttig 1
Skrevet

Gjør det selv av og til hvis jeg ikke har solkrem og begynner å bli solbrent i nakken. Tror ikke jeg ser spesielt hot ut da, uansett hvilken vei caps vender er det ikke et plagg jeg føler jeg kler spesielt godt 😅

Skrevet

Jeg tenker at det er kjipt å bruke caps, og likevel få sol i øyene. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at de kanskje snur skyggelua si bak frem, når de kanskje ikke vil ha skygge. Så frem igjen når de vil ha skygge. 

Skygge av, skygge på... Omtrent som den skyggegreia over frontruta inni biler... 

• Nyttig 1
Skrevet

Bør ikke forekomme når man har passert tyve.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Enda en tråd om dette?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker egentlig ikke noe. De snur den vel alt etter hvor de vil ha skygge? Noen vil ha sol i ansiktet, og snur den bak frem av den grunn, eller de er solbrente i nakken og vil skygge der.

Har faktisk aldri tenkt over dette. Det er ikke så fryktelig mange som bruker caps lenger heller, synes jeg.

• Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Ikke ofte jeg ser det, men tenker ikke noe spesielt. Jeg synes ikke at caps er et særlig hot plagg, om det nå må være det i det hele tatt.

Skrevet

Ekstremt harry, desperat og infantilt for voksne menn. Aldersgrensen er 16 år.

Anonymkode: 08572...dca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ekstremt harry, desperat og infantilt for voksne menn. Aldersgrensen er 16 år.

Men jeg bare lurer, hvem vil være lav energi? Er liksom det jeg føler den typiske voksne personen skal være. Men forstår at man kan annta folk som liker høy energi er dumme og rastløse. Men synes det å være kjedelig, lav energi ikke tiltrekker meg bare.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg bare lurer, hvem vil være lav energi? Er liksom det jeg føler den typiske voksne personen skal være. Men forstår at man kan annta folk som liker høy energi er dumme og rastløse. Men synes det å være kjedelig, lav energi ikke tiltrekker meg bare.

Lavenergi? Man må vel kunne være energisk uten å være barnslig og harry?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lavenergi? Man må vel kunne være energisk uten å være barnslig og harry?

Spørs hva du definerer som barnslig. Men jeg hater superhelter hvis det telles? Det synes jeg er for alt for småe folk som voksne folk har gjort til voksne.

Men hvis du mener Matrix, Ringenes Herre, anime og slikt som er mer realitetsviktige. Og energi, så ja de er kult!

Skrevet

Hvis de er over 25 og bruker caps så tenker jeg at de er skalla. Turnoff 

Anonymkode: 98a24...799

Skrevet

Øh… at han ikke vil bli solbrent i nakken? 🤔

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet

Ganske harry, verre med folk over 15 år om prøver å være kule, eller aller verst, å ha den på siden 🤢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...