AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Hei, har en mann som jobber mye.. før var det ikke så ille men nå som han har fått en høyere stilling jobber han HELE tiden.. han er den som betaler regninger, så føler ikke jeg kan si så mye om det.. men ekteskapet kommer snart til å dø ut føler jeg Anonymkode: fc7e2...ed3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Jeg har selv vært der. Mannen min jobbet mye en periode samt studier på kveldstid. Etterhvert så begynte å tenke mer og mer å bryte ut fordi jeg var stort sett alene om absolutt alt. Men så skjønte han det at jeg mente alvor. Og han tok seg kraftig i sammen og vi har fått det mye bedre i dag (han er nå ferdig med studiene og jobber kun fullt. Men jobben krever enda at han jobber mer da. Men det går ikke ut over samlivet vårt slik som før). Han vil også at kun vi to reiser på helgeturer i sammen og ikke sammen med andre vennepar. Han vil kun ha fokus på oss to Anonymkode: ae2d1...250 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 En direkte konsekvens av å tjene mye penger er at personen oftest må jobbe mye. Anonymkode: f0bf4...1bb 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Det er jo selvsagt kjipt, men hvis han må jobbe for to, så går det selvsagt ut over familietiden. En mulighet er jo at DU begynner å jobbe (mer) slik at han kan jobbe mindre, og så har dere mer fritid sammen på ettermiddag/kveld. Er det en grunn til at du ikke KAN jobbe (mye)? Eller er det bare at dere/du ikke VIL at du skal jobbe (mye)? Anonymkode: 762d7...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Du får velge mellom gubben og kredittkortet hans. Anonymkode: 2b1e4...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Det handler mer om å skaffe seg noe tid sammen og prioritere hverandre da. Sett av 10 minutter til en felles kaffekopp om hvordan dagen har vært, gjør små og store ting sammen, ha felles fremtidsplaner og ting å glede seg til. Da betyr det ikke så mye om den ene parten (eller begge) jobber mye, for da oppleves det likevel som et fellesskap som blir prioritert. Anonymkode: 43f26...702 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, har en mann som jobber mye.. før var det ikke så ille men nå som han har fått en høyere stilling jobber han HELE tiden.. han er den som betaler regninger, så føler ikke jeg kan si så mye om det.. men ekteskapet kommer snart til å dø ut føler jeg Anonymkode: fc7e2...ed3 Da får du få deg mer jobb. Så du også betaler regninger. Anonymkode: 04dd2...a99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå