AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 I går så gikk jeg på en fest i utlandet i forbindelse med et arrangement. Det ble servert gratis drikke og jeg joinet. Drikker nesten aldri lenger og det ble 2 Gin Tonic. Er så glad for at jeg valgte å dra derfra før vennene mine! Jeg kjenner fremdeles den ekle smaken i kjeften. Får liksom en rar konsistens i munnen og halsen. Så bare etter 2 drinker kjenner jeg enda at alkoholen har vært i kroppen. De andre klager på fyllesyke i dag. Jeg er så sjeleglad jeg holdt meg til kun 2 drinker! Det blir bare lettere og lettere å avstå fra alkohol! 🤣 Så hardt dette er! Dette var vel ingen diskusjon. Bare et synspunkt. Anonymkode: d0f9f...01b 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Spørs om du ikke har problemer med leveren hvis du føler at alkoholen er i deg 2 dager etterpå. Jeg foreslår at du tar det opp med legen asap. Personlig så har jeg aldri vært fyllesyk dagen derpå, uansett hvor mye og hvor lenge jeg har drukket. Anonymkode: 011c0...086 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Forøvrig så inneholder tonic quinine, og det er ikke uvanlig å være allergisk mot det. Anonymkode: 011c0...086
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Spørs om du ikke har problemer med leveren hvis du føler at alkoholen er i deg 2 dager etterpå. Jeg foreslår at du tar det opp med legen asap. Personlig så har jeg aldri vært fyllesyk dagen derpå, uansett hvor mye og hvor lenge jeg har drukket. Anonymkode: 011c0...086 Det var i natt altså. Anonymkode: d0f9f...01b
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Ja alkohol er forferdelig, jeg har aldri klart å drikke særlig mye heller. Skulle ønske jeg sluttet lenge før jeg gjorde. Anonymkode: 20334...39d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Sånn er det å bli voksen. Jeg tåler ikke alkohol lenger i det hele tatt og savner ikke det jævlige det gjør med kroppen Anonymkode: f3a1c...733
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Personlig så har jeg aldri vært fyllesyk dagen derpå, uansett hvor mye og hvor lenge jeg har drukket. Første sikre og skumle tetn på alkoholisme eller fare for å utvikle det😣 Anonymkode: 8f287...e5d 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Første sikre og skumle tetn på alkoholisme eller fare for å utvikle det😣 Anonymkode: 8f287...e5d *tegn Anonymkode: 8f287...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå