AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Fekk henvisning til gu av fastlegen på dagen, men fekk time hos gynekolog i slutten av oktober. Grunnen eg tok celleprøve var blødninger etter kvar samleie(hatt 1 år nå), smerter ved samleie og ellers, utmattelse, begynt å spy ved fysisk aktivitet og nå også blødninger fra endetarmen, vektnegång, dårlig matlyst, svimmel hele tiden... Tenkte at eg får time litt før og at det er alvorlig, overtenker eg? Anonymkode: 6c812...fe4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Så gå privat. Anonymkode: 1d86a...310
rebella81 Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fekk henvisning til gu av fastlegen på dagen, men fekk time hos gynekolog i slutten av oktober. Grunnen eg tok celleprøve var blødninger etter kvar samleie(hatt 1 år nå), smerter ved samleie og ellers, utmattelse, begynt å spy ved fysisk aktivitet og nå også blødninger fra endetarmen, vektnegång, dårlig matlyst, svimmel hele tiden... Tenkte at eg får time litt før og at det er alvorlig, overtenker eg? Anonymkode: 6c812...fe4 Ring gyn og forklar problemstillingen. Er det tatt blidprøvestatus av deg?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 rebella81 skrev (2 minutter siden): Ring gyn og forklar problemstillingen. Er det tatt blidprøvestatus av deg? Ja, når celleprøve blei tatt, desse var normale og i dag. Anonymkode: 6c812...fe4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, når celleprøve blei tatt, desse var normale og i dag. Anonymkode: 6c812...fe4 Da er det ingen grunn til å stresse. Som sagt, gå privat hvis du vil det. Anonymkode: 1d86a...310
Okidokisjokioki Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fekk henvisning til gu av fastlegen på dagen, men fekk time hos gynekolog i slutten av oktober. Grunnen eg tok celleprøve var blødninger etter kvar samleie(hatt 1 år nå), smerter ved samleie og ellers, utmattelse, begynt å spy ved fysisk aktivitet og nå også blødninger fra endetarmen, vektnegång, dårlig matlyst, svimmel hele tiden... Tenkte at eg får time litt før og at det er alvorlig, overtenker eg? Anonymkode: 6c812...fe4 Det er nok store ventelister hos offentlige gynekologer i Norge. Jeg ble syk og kunne ikke møte til time i september og må nå vente til januar for neste ledige time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå