Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har fått påvist søvnapné, alvorlig grad. Jeg venter barn om noen mnd. 

Jeg lurer rett og dette på om noen har lignende erfaring med bruk av cpap og amming, om hvordan dette går? 

Anonymkode: 9f370...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du tar vel av apparetet i våken tilstand så jeg kan ikke skjønne annet enn at det bør gå helt fint? Hva er du redd for? Å ikke høre barnet? 

Anonymkode: 23541...6a9

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet ikke. Samme problemstilling her.. Ser for meg at jeg kanskje ikke bruker maskinen i starten. Regner med du lurer på styret med slangen og baby i senga og av og på med maska.. blææ.. vi får nesten bare ta det som det kommer? Men hadde vært interessant å høre noens erfaring, ja. 💖

Anonymkode: 0bdf6...d96

Skrevet

Fatter.n bruker sånn går på kokt vann 

Skrevet

Tror det kommer til å gå helt fint TS. Baby kommer til å lære seg å sove igjennom eventuelle lyder fra maskinen/masken. Og du burde absolutt ikke slutte å bruke denne selv om du har fått baby. Du trenger å være så opplagt som mulig og ha ork til alt det nye ekstra styret i hverdagen. Hvis du er redd for å ikke høre babyen, så er det noe alle foreldre er engstelige for. Men du kommer helt sikkert til å høre barnet ditt. I verste fall, hvis du ikke har en godt nok tilpasset maske og det braker unødvendig så ta kontakt med sykehuset og få en ny hastetime for en bra tilpasning og veiledning. Du er nok våken når du ammer på natt, så da er det bare å ta av maska så lenge. Og hvis du mot formodning ikke skulle høre skrikene, så forsøk å legg en Babycall i senga til babyen og ha parent unit i bhen eller under deg med vibrering på ☺️ det løser seg skal du se. 

Anonymkode: bc7eb...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...