AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Kvinner kan være rare. Etter at jeg ble single for tre år siden, etter et forhold på seks år, har jeg datet seks forskjellige kvinner. Nå har jeg sluttet. Fem av de seks kom jeg godt overens med på første date. Det var lett å snakke og vi likte hverandre. I alle fem tilfeller endte vi i sengen første kvelden eller kvelden etterpå. Det ble med den ene gangen, eller ett møte til, som da dreide se om sex. Og så ble jeg ghostet. Av alle fem. Den sjekke var den første daten etter bruddet. Det fungerte ikke, det var for tidlig for meg. Erfaringen min er at jeg tydeligvis oppfattes som en man får lyst til å ligge med, men som er uinteressant utover det. Og sånt gidder jeg ikke. Jeg har tenkt mye på om det er noe galt med meg, om jeg ikke virker "seriøs" eller noe å satse på. Men jeg forstår det ikke, for hverken utseende, jobb, klær, væremåte eller noe som helst signaliserer "funkboy"-type. Og jeg har nå passert 30, så jeg er ikke bare en ungdom. Men er det ikke meg, må det være dem, likevel er fem av seks for mye. Så nå dater jeg ikke. Dere får gå i dere selv også. Anonymkode: e29a6...ab3 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Eller kanskje du rett og slett ikke var bra nok i senga for de, siden det skjer om og om igjen? Anonymkode: ea2de...640 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Jeg mistenker også at kvinnene ikke følte sexen var bra. Hva er dine tanker om det? Sex er viktig for meg, derfor vil jeg gjerne finne en mann som jeg er kompatibel med. Og det innebærer at han ikke er en egoist, at han tar på min kropp, er opptatt av min nytelse, nysgjerrig, varm, kjærlig. Som oftest er sex første gang litt klein, men man merker allikevel fort om mannen bryr seg eller ikke. Synes allikevel det er dårlig gjort av samtlige kvinner å rett og slett ghoste deg. Veldig ufin oppførsel. Prøv å hold igjen med sexen. Det gjør alltid jeg som kvinne. Man føler seg så dritt om man skulle blitt dumpa rett etterpå. Alltid bedre å vente litt. Anonymkode: dadce...44c 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Ta hintet, du er dårlig i senga. Anonymkode: 57fc4...4c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Vi vil ikke ha menn som har sex på første date Anonymkode: b8a8d...4f8 2 1
exictence Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Tror det var litt tilfeldig selv om det var fem av seks. Prøv å date igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 Det har skjedd meg også noen ganger. Mann 40+ Har aldri fått høre negativt om meg i senga. Tvert imot. Noen har til og med skrytet av meg til andre damer! Da ble jeg litt stolt Mange damer på kg ser ikke ut til å tro at fuck-girls finnes. Men det gjør de! Som ts sier, hvis det ikke er han, så er det dem. Jeg tenker det kan være begge deler. Ts sier selv at den sjette daten ikke fungerte, det var for tidlig for ham. Han kan sendt ut non-verbale signaler, holdninger og væremåte som ikke var tiltrekkende utover uforpliktende sex. Anonymkode: 69f39...8d1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har skjedd meg også noen ganger. Mann 40+ Har aldri fått høre negativt om meg i senga. Tvert imot. Noen har til og med skrytet av meg til andre damer! Da ble jeg litt stolt Mange damer på kg ser ikke ut til å tro at fuck-girls finnes. Men det gjør de! Som ts sier, hvis det ikke er han, så er det dem. Jeg tenker det kan være begge deler. Ts sier selv at den sjette daten ikke fungerte, det var for tidlig for ham. Han kan sendt ut non-verbale signaler, holdninger og væremåte som ikke var tiltrekkende utover uforpliktende sex. Anonymkode: 69f39...8d1 Beklager, men du blir ikke dumpet etter første date om sexen er amazing. Anonymkode: 4cd27...cd6 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Kan være de har hatt sex fordi de tror at de pleaser deg. Jeg tipper at de før sexen, ikke har sett at det er noe potensiale i dere. Anonymkode: 87a19...238
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 Du kan neppe være så elendig i sengen at 5 av 6 ikke ville se om det blir bedre. 5 av 6 er likevel mye, så jeg tror det handler om damene du velger. For 1 av 5 damer vil ikke en gang sexen være så viktig. Anonymkode: 98109...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Beklager, men du blir ikke dumpet etter første date om sexen er amazing. Anonymkode: 4cd27...cd6 Haha! "Det der er bare BS!!" får jeg høre fra sidelinjen her.. 😂 Er du kvinne eller mann? Kanskje vi snakker forbi hverandre. Ja, jeg er enig at en date med agenda om forhold innledet med himmelsk sex antakeligvis kan være bindingsårsak. Jeg tenkte først og fremst på tilfeldig sex. Og jeg kan ha mistolket damers intensjoner, og trodd vi hadde en date mens alt de mente med det var litt forbipasserende kos. Eller kanskje de alle som en løy til meg. I dag tar jeg det ikke for gitt kvinner og menn på date bestemt holder sammen bare fordi sexen er amazing. Trodde i hvert fall ikke at kvinner flest tenkte sånn. Men hva vet jeg? Har først og fremst innbilt meg at alle damer har mer sex enn menn, at frekvensen på damers sexbehov var like hyppig som hos menn, og at damer har bedre og mer intense orgasmer. Jeg var i den oppfatning at de fleste menn lettere baserer forhold på sex, eller oftere føler seg tilfreds og forsvinner. Men om flertallet av damene velger å beholde mannen kun fordi hun kjente at sexen var amazing, men ikke kjenner til noe som helst annet med ham, så strider dette veldig imot det de fleste kvinner jeg har vært i prat med om temaet sier samt det største antallet innlegg fra kvinner sier de vektlegger her på kg når de dater eller ser for seg et kommende forhold. Anonymkode: 69f39...8d1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan neppe være så elendig i sengen at 5 av 6 ikke ville se om det blir bedre. 5 av 6 er likevel mye, så jeg tror det handler om damene du velger. For 1 av 5 damer vil ikke en gang sexen være så viktig. Anonymkode: 98109...5c5 Haha hvilken planet bor du på? At en av fem damer ikke bryr seg om at sexen er dårlig? Sorry mate vi lever i 2022 og ingen damer er interessert i å kaste bort tid på ræva sex. I bestefall gir man det to forsøk sånn som enkelte av ts sine partnere gjorde, så skjønner man at det ikke bare var uflaks første gangen og dropper fyren. Bad sex? Aint nobody got time for that! Anonymkode: 57fc4...4c4 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kvinner kan være rare. Etter at jeg ble single for tre år siden, etter et forhold på seks år, har jeg datet seks forskjellige kvinner. Nå har jeg sluttet. Fem av de seks kom jeg godt overens med på første date. Det var lett å snakke og vi likte hverandre. I alle fem tilfeller endte vi i sengen første kvelden eller kvelden etterpå. Det ble med den ene gangen, eller ett møte til, som da dreide se om sex. Og så ble jeg ghostet. Av alle fem. Den sjekke var den første daten etter bruddet. Det fungerte ikke, det var for tidlig for meg. Erfaringen min er at jeg tydeligvis oppfattes som en man får lyst til å ligge med, men som er uinteressant utover det. Og sånt gidder jeg ikke. Jeg har tenkt mye på om det er noe galt med meg, om jeg ikke virker "seriøs" eller noe å satse på. Men jeg forstår det ikke, for hverken utseende, jobb, klær, væremåte eller noe som helst signaliserer "funkboy"-type. Og jeg har nå passert 30, så jeg er ikke bare en ungdom. Men er det ikke meg, må det være dem, likevel er fem av seks for mye. Så nå dater jeg ikke. Dere får gå i dere selv også. Anonymkode: e29a6...ab3 Men er du egentlig noe å satse på når du har hatt 6 one night stands på rad? Det er ikke interessant med med menn eller kvinner som har sex på 1.date. Det er ingen seriøs person som er noe å satse på som ønsker et forhold med en mann/dame som nettopp har pult 32 stykk fordi han/hun puler alle de treffer på 1 date. Hvem personen er og om personlighetene passer sammen til et langt liv med barn, felles bolig og samliv, nei drit nå i det, først pule og så får vi se om vi har noe til felles. Ellers takk as. Anonymkode: 6bfbd...97c 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Eller kanskje du rett og slett ikke var bra nok i senga for de, siden det skjer om og om igjen? Anonymkode: ea2de...640 Sykt hvor ulikt kommentarfeltet er avhengig av om ts er en kvinne eller mann 😂 Anonymkode: bbb3f...326 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #15 Skrevet 21. september 2022 Hm, hvorfor fortelle her på KG at du er dårlig i senga..?😎 Anonymkode: 1c490...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #16 Skrevet 21. september 2022 La meg anta at alkohol involvert siden det var sex på første date. Vil tro damene ikke våknet opp neste morgen med den samme "kjekke" mannen de gikk til sengs med... Anonymkode: 771e2...960
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 For liten pikk kanskje? Anonymkode: a75b2...0e2 1
Sunshade83 Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 Først og fremst så er ghosting er uting uansett om det er kvinne eller mann. Man bør være voksen nok til å kunne kommunisere. Jeg må nok lene meg opp i mot at sexen mest sannsynligvis ikke var god nok. Det har ikke noe med sex på første date eller ikke, men selve prestasjonen (eller mangelen sådan). Selv om utstyret hadde vært på den mindre siden hadde mange kvinner syntes at dette var greit så lenge du kompenserte med fingre, tunge og stillinger. Det at du er en partner som gir vil du komme langt med. Bedre lykke neste gang! 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #19 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vi vil ikke ha menn som har sex på første date Anonymkode: b8a8d...4f8 Så hvorfor ha sex med dem? Anonymkode: 0fb21...e01
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #20 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sykt hvor ulikt kommentarfeltet er avhengig av om ts er en kvinne eller mann 😂 Anonymkode: bbb3f...326 Ja, får gjenbruke svarene som kommer her neste gang en kvinne blir dumpa. Anonymkode: 0fb21...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå