AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Hei folkens Jeg har aldri byttet fly innenlands, reiser fra Gardermoen til Trondheim og videre med annet fly til Tromsø. Må man gjennom sikkerhetskontrollen på Værnes eller kan man gå direkte fra ankomst og direkte til gate? Har kun håndbagasje. T. Anonymkode: e9f2f...0e1
alli634 Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Du går kun fra gate til gate. Ingen sikkerhetskontroll ved flybytte innenlands 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei folkens Jeg har aldri byttet fly innenlands, reiser fra Gardermoen til Trondheim og videre med annet fly til Tromsø. Må man gjennom sikkerhetskontrollen på Værnes eller kan man gå direkte fra ankomst og direkte til gate? Har kun håndbagasje. T. Anonymkode: e9f2f...0e1 Stjørdal* Anonymkode: 58856...1a5 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Står det ikke på verken flyselskapets eller flyplassens nettsider? Anonymkode: 9e7ef...4cd
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Bare å gå til gate. Anonymkode: 121e9...bbb
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Står det ikke på verken flyselskapets eller flyplassens nettsider? Anonymkode: 9e7ef...4cd Nei, kun hvis du kommer fra utlandet til OSL og videre innenlands. Anonymkode: e9f2f...0e1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stjørdal* Anonymkode: 58856...1a5 Sorry, skal til TRD. Anonymkode: e9f2f...0e1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Går bare direkte fra flyet til neste gate ja, ingen sikkerhetskontroll Anonymkode: c3489...503
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 18.36): Går bare direkte fra flyet til neste gate ja, ingen sikkerhetskontroll Anonymkode: c3489...503 Fasiten ble: (denne gangen) Nei, kunne ikke gå fra gate til gate. Var ikke mulig å sjekke inn på nett eller via SAS appen eller automat på OSl. Måtte ut i avgangshallen på Værnes, sjekke inn på automat og skrive ut boardingkort. Boardingkortet måtte jeg ha på papir, dukket ikke opp i appen. Med sikkerhetskontroll tok hele seansen 7-8 minutter, så helt kurant. Anonymkode: e9f2f...0e1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 Da har du ikke gjort innsjekkingsjobben din tidligere i forløpet… Anonymkode: 08452...e94
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har du ikke gjort innsjekkingsjobben din tidligere i forløpet… Anonymkode: 08452...e94 Ok, hva skulle jeg gjort???? Sjekker inn på nett til første etappe OSL-TRD, skriver ut boardingkort kort hjemme, får også opp kortet i SAS appen. Prøver å sjekke inn de 2 neste etappene, får opp meldingen: Deler av reisen må sjekkes inn på flyplassen. Så hva gjorde jeg feil?? Anonymkode: e9f2f...0e1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Ok, hva skulle jeg gjort???? Sjekker inn på nett til første etappe OSL-TRD, skriver ut boardingkort kort hjemme, får også opp kortet i SAS appen. Prøver å sjekke inn de 2 neste etappene, får opp meldingen: Deler av reisen må sjekkes inn på flyplassen. Så hva gjorde jeg feil?? Anonymkode: e9f2f...0e1 Hvis du ikke fikk sjekket inn verken på nett, automat eller flyplass er det SAS som har gjort noe feil. Hva slags forklaring fikk du da du kom ut i hallen på Værnes? Anonymkode: f856b...5bf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 14.56): Stjørdal* Anonymkode: 58856...1a5 Trondheim Lufthavn Værnes. Anonymkode: 1b1e2...400 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du ikke fikk sjekket inn verken på nett, automat eller flyplass er det SAS som har gjort noe feil. Hva slags forklaring fikk du da du kom ut i hallen på Værnes? Anonymkode: f856b...5bf Du får lese hele tråden. Stiller meg da ikke i kø i avgangshallen på Værnes for å få en forklaring på hvorfor jeg ikke kan sjekke inn på nett eller app. Går selvsagt til en ledig automat og prøver og det fungerte. SAS har ikke gjort noe feil, ga beskjed i appen og på nett at det ikke var mulig å sjekke inn på nett/app. Det er vel opp til flyselskapene å gi tilgang til innsjekking på nett/app, de er forpliktet til å gi det til alle. Meldingen du svarer på var til Anonym 08452...94 som påstod jeg hadde gjort noe feil ved innsjekk. Jeg ville vite hva jeg gjorde feil. Anonymkode: e9f2f...0e1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 Men kjøpte du billett fra A til Å da? Eller kjøpte du 2 separate billetter, 1 fra A til Værnes og en annen fra Værnes til Å? Anonymkode: c3489...503 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #16 Skrevet 1. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Du får lese hele tråden. Stiller meg da ikke i kø i avgangshallen på Værnes for å få en forklaring på hvorfor jeg ikke kan sjekke inn på nett eller app. Går selvsagt til en ledig automat og prøver og det fungerte. SAS har ikke gjort noe feil, ga beskjed i appen og på nett at det ikke var mulig å sjekke inn på nett/app. Det er vel opp til flyselskapene å gi tilgang til innsjekking på nett/app, de er forpliktet til å gi det til alle. Anonymkode: e9f2f...0e1 Men da tror du KG vet bedre enn flyselskapet hvorfor du ikke fikk sjekket inn da? Du må jo spørre dem hvis du skal få noe svar. Og så skriver du både at SAS ikke har gjort noe galt og at de er forpliktet til å gi alle innsjekk på nett og app. Da er det ikke lett å vite hva du spør om. Anonymkode: f856b...5bf
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #17 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men da tror du KG vet bedre enn flyselskapet hvorfor du ikke fikk sjekket inn da? Du må jo spørre dem hvis du skal få noe svar. Og så skriver du både at SAS ikke har gjort noe galt og at de er forpliktet til å gi alle innsjekk på nett og app. Da er det ikke lett å vite hva du spør om. Anonymkode: f856b...5bf oops, her er det blitt borte ett "ikke".... de er IKKE forpliktet til å gi alle innsjekk på nett og app. Anonymkode: e9f2f...0e1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #18 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men kjøpte du billett fra A til Å da? Eller kjøpte du 2 separate billetter, 1 fra A til Værnes og en annen fra Værnes til Å? Anonymkode: c3489...503 Bestilte en billett fra A til Å med retur til A.(Fikk en bestillingsreferanse) Ved bestilling kan man jo velge mellom flere avganger den aktuelle dagen, valgte en med flybytte på Værnes, det var halve prisen mot å fly direkte. Anonymkode: e9f2f...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå