AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Scrollet gjennom tise igår og kom plutselig over et bilde av en liten jente. '' Lite brukt ''. Brukeren bak profilen ser også ut som en liten jente. Jeg kjenner mammahjertet mitt ble veldig bekymret. Har rapportert det, men ikke fått noe svar. Jeg skjønner at det fra deres side er tull, men det er likevel skummelt. Anonymkode: 2f9bc...532 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Står ikke telefonnummer på tide til brukeren? Jeg fant en ekkel annonse på tise en gang og klarte på en eller annen måte å finne navnet til foreldrene, sendte de sms og ble oppringt og forklarte. I det tilfellet viste deg seg at det var jenta som hadde tulla men foreldrene var veldig glade for at jeg tok ansvar fordi det fremstod som pedofilt misbruk. Jenta ble strammet opp og utsatt for så mye ydmykelse av foreldre at hun neppe tør å tulle sånn igjen Anonymkode: db597...7df 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Hele Tise er vel en forbanna søppel-fylling uansett da. Enda verre enn TikTok faktisk... Anonymkode: b06b3...616
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 https://www.politiet.no/tjenester/tips-politiet/seksuell-utnyttelse-av-barn-pa-internett/ Tips politiet, så kan se på saken. Anonymkode: 50638...252 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 Det står ikke tlf nr, jeg har ikke noe navn å gå etter. Prøver og har prøvd gjentatte ganger å få svar fra Tise, men ingenting. Kontakte politiet? Hvordan skal jeg gå frem? Beskrive «annonsen» og brukernavn? Anonymkode: 8af92...e01
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det står ikke tlf nr, jeg har ikke noe navn å gå etter. Prøver og har prøvd gjentatte ganger å få svar fra Tise, men ingenting. Kontakte politiet? Hvordan skal jeg gå frem? Beskrive «annonsen» og brukernavn? Anonymkode: 8af92...e01 https://tips.politiet.no/web/ Du linker til annonsen, og så beskriver du kort hva du reagerer på. Du kan gjerne kopiere teksten herfra. Politiet undersøker saken, så du behøver ikke skrive så mye. Anonymkode: 50638...252 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): https://tips.politiet.no/web/ Du linker til annonsen, og så beskriver du kort hva du reagerer på. Du kan gjerne kopiere teksten herfra. Politiet undersøker saken, så du behøver ikke skrive så mye. Anonymkode: 50638...252 Men sånne ting blir sannsynlig kastet rett i søppel-bøtta hos politiet uansett. Anonymkode: b06b3...616
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 Hvis det er som du sier, tull, så er det jo selvsagt heller ikke skummelt. Suspekt, merkelig, ikke noe jeg ville gjort osv. - ja, men .. nei, menneskehandel, og da særlig av barn, foregår nok ikke på Tise. Kall meg naiv, men jeg velger å tro det skjer på via andre, "bedre egnede" kanaler. Anonymkode: 550d9...e42
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis det er som du sier, tull, så er det jo selvsagt heller ikke skummelt. Suspekt, merkelig, ikke noe jeg ville gjort osv. - ja, men .. nei, menneskehandel, og da særlig av barn, foregår nok ikke på Tise. Kall meg naiv, men jeg velger å tro det skjer på via andre, "bedre egnede" kanaler. Anonymkode: 550d9...e42 Dessverre foregår slike ting like gjerneganske åpenlyst. Det er ikke nødvendig å skjuledet særlig godt, for folk lukker uabnsett øynene og later som det ikke skjer. Anonymkode: 40060...341 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dessverre foregår slike ting like gjerneganske åpenlyst. Det er ikke nødvendig å skjuledet særlig godt, for folk lukker uabnsett øynene og later som det ikke skjer. Anonymkode: 40060...341 Nei, vi vet det skjer, og det er noe myndigheter, politi osv. jobber mye med. Vi later ikke som om det ikke eksisterer. Og det er en verden av lugubre steder og sider der ute. Å gå på tise er litt som å stille seg på byens mest traffikerte sted og fyre opp en joint - du ber om å bli gransket, og tatt. Anonymkode: 550d9...e42
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei, vi vet det skjer, og det er noe myndigheter, politi osv. jobber mye med. Vi later ikke som om det ikke eksisterer. Og det er en verden av lugubre steder og sider der ute. Å gå på tise er litt som å stille seg på byens mest traffikerte sted og fyre opp en joint - du ber om å bli gransket, og tatt. Anonymkode: 550d9...e42 Hvordan forklarer du da at barn kan selges og misbrukes i år etter år, dag ut og dag inn, uten at noen griper inn? Selv når det foregår på skolens parkeringsplass, på Facebook, på fester med haugevis av mennesker eller på Tise. Det er fordi folk lukker øynene. Enten fordi de ikke vil se eller fordi de ikke tror det de ser. Eller fordi de ikke vil bli "blandet inn i noe". Jeg har personlig kjennskap til kjøp og salg av barn her i landet. Jeg både kjenner personlig og har jobbet med flere ofre for menneskehandel. Og jeg lover deg - det er ikke på dark web de fleste transaksjonene foregår. Forøvrig - hvis jeg stiller meg opp midt på Egertorget og roper ut at jeg har drept fire unge menn og gravd dem ned i hagen min, kommer ingen til å grave opp hagen min for å sjekke. Det kan jeg garantere deg. I verste fall vil jeg bli fraktet til psykiatrisk akuttmottak eller måtte tilbringe en natt på glattcelle, men jeg vilpå ingen måte bli mistenkt for seriedrap. Det kan jeg garantere deg. Ingen tror noen er dumme nok til å si eller gjøre så tabu og ulovlige ting i all offentlighet. Dermed blir i all offentlighet det aller tryggeste stedet å gjøre det. Anonymkode: 40060...341 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå