AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Del Skrevet 21. september 2022 Eller må man ta sånn dyr behandling for å få permanent strakt hår? Isåfall hvor i Oslo? Eller finnes det hjemmebehandling og er det lett å bruke? Anonymkode: e793f...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg har ikke erfaring med sånt,men har prøvd syoss shampo og balsam. Og det er noe av det verste jeg har brukt i håret mitt. Det ble tørt,flokete og uregjerlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Del Skrevet 22. september 2022 flusa skrev (18 timer siden): Jeg har ikke erfaring med sånt,men har prøvd syoss shampo og balsam. Og det er noe av det verste jeg har brukt i håret mitt. Det ble tørt,flokete og uregjerlig. Godt mulig fordi håret ditt fikk overload av protein. Keratin = protein, og for mye protein i håret gjør det "hardt", flokete, og får det til å knekke som bare juling. Anonymkode: bd7a8...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. september 2022 #4 Del Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Godt mulig fordi håret ditt fikk overload av protein. Keratin = protein, og for mye protein i håret gjør det "hardt", flokete, og får det til å knekke som bare juling. Anonymkode: bd7a8...f3b Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå