AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Hvorfor ble det slutt mellom deg og din forrige partner? Hva har du lært av tidligere brudd, og hva er en dealbreaker for deg i kommende relasjoner? Personlig har jeg lært at magefølelsen er der for en grunn, og jeg skal aldri undertrykke den mer. Anonymkode: 23c66...91e 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Gubbejævelen viste seg å være gift på en annen kant av landet. Jeg har vært singel siden. Anonymkode: 44d9f...456 1 5
Ullvott Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 (endret) Fordi han var en umoden dust som aldri tok ansvar, aldri viste omsorg, alltid tenkte på seg selv, og alltid skyldte på alle andre når noe gikk galt. Ikke var han særlig oppegående, og ikke eide han selvinnsikt. Jeg ventet alt for lang tid med å forlate ham, for jeg visste at han kom til å skylde på bruddet med meg for at han nok en gang kom til å stryke på eksamen, gå på fylla, gjøre skikkelig teite ting osv. Da jeg endelig gikk viste det seg at jeg fikk helt rett, men det var likevel mitt livs største lettelse. Endret 21. september 2022 av Ullvott 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Avstandsforhold uten utsikt til å kunne flytte nærmere hverandre med det første. Jeg kunne ikke pga. utdanning, han pga. hadde ikke livet på stell, var engstelig og usikker på egen evne til å takle livet. Jeg lærte at jeg trenger en som satser på meg og som jeg satser på. En som har pågangsmot og gjennomføringsevne. En som er all-in. En med livet på stell og fremtidsplaner. Han trenger ikke være rik eller ikke ha bekymringer, men han må være voksen og ha grep om eget liv. Anonymkode: 6c988...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Pga han tok ikke hensyn til meg og mine meninger/behov. Han snyltet på meg økonomisk, ikke til å stole på, økonomisk rotekopp. Han lot meg ta meg av alt hjemme og med barna. Ser i ettertid tydelig hvor narsisitisk han var når jeg var uenig med han. I etterkant av bryddet har han vært helt jævlig! Jeg merker jeg skygger fort unna om en mann viser tegn til å være egoistisk og om han ikke klarer å vise omsorg enn kun blabla ukeblad prat. Jeg er også skeptisk til menn som har vært singel i en kort periode! Anonymkode: 9637a...6dd
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pga han tok ikke hensyn til meg og mine meninger/behov. Han snyltet på meg økonomisk, ikke til å stole på, økonomisk rotekopp. Han lot meg ta meg av alt hjemme og med barna. Ser i ettertid tydelig hvor narsisitisk han var når jeg var uenig med han. I etterkant av bryddet har han vært helt jævlig! Jeg merker jeg skygger fort unna om en mann viser tegn til å være egoistisk og om han ikke klarer å vise omsorg enn kun blabla ukeblad prat. Jeg er også skeptisk til menn som har vært singel i en kort periode! Anonymkode: 9637a...6dd Jeg glemte å si at jeg har lært å tenke mer på meg og mine behov. At det ikke hjelper å elske noen som ikke tar hensyn til meg! Jeg trenger en stødig voksen mann og ikke en drittunge! Anonymkode: 9637a...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 Psykisk ustabil som slo ut i aggressivitet, utroskap og alkoholmisbruk. Jeg vil ikke ha noen som sliter psykisk igjen. Anonymkode: b67ef...6d7 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Vold og utroskap. Har lært å bruke laaaaang tid på å bli kjent før jeg tillater meg å bli forelsket for menn kan spille fantastiske i begynnelsen men viser sitt sanne jeg etterhvert. Har lært å ikke flytte sammen for fort og har lært at ved minste tegn til aggresjon eller tillittsbrudd og hemmelighold så går jeg uten å nøle Anonymkode: ab6a2...663 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Var sammen i 9 år, han ville jeg skulle gi han barn, men jeg sa klart og tydelig til han da vi møttes at jeg er ferdig med barn, har jo fem. Så han truet da med at han skulle finne en som kunne gi han barn. Han fant en dame , men hun ble ikke gravid ,. Etter flere tester viste det seg at ingen av de kan få barn . Anonymkode: 33db5...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 Fordi han hadde samboer. Skal stalke ihel neste mann, og forsikre meg at han er singel. Anonymkode: c8f71...0a6 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 Han hadde et rusproblem som han klarte å skjule for meg. Oppdaget det da han fikk kreft og gikk på sterke smertestillende. Medisinene ble skrevet ut dobbelt opp. Fastlege + sykehus. Dette ble blandet med alkohol. Han fikk valget mellom meg og rusen. Han valgte det siste. Anonymkode: 5a889...9af 1 1
Hallo12345 Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 Vold, løgner og konstant trusler.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 Hun var utro, manipulerende og "psykisk voldelig" i den siste fasen av forholdet, men først og fremst hadde hun et sinnemestringsproblem. Jeg er egentlig ikke bitter, vi er gode venner i dag og hun har tatt tak i problemene sine. Bare så synd at jeg måtte ga fra henne etter 20 år for at det skulle bli bedre... Om jeg har lært noe så er det å ikke la meg overkjøre og alltid gå i forsvar om jeg blir urettferdig behandlet. Jeg er i dag et mye sunnere forhold. Anonymkode: a6270...072 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 Pga. avstandsforhold og at det ikke var realistisk at noen av oss flyttet da. Ikke bare det, syntes også det var en del manglende kommunikasjon. Syntes også det ble litt for mange frekke kommentarer, som kanskje var utilsiktet, men det tyder jo kanskje på en form for misnøye... Anonymkode: 13614...aaa
Mardina Skrevet 21. september 2022 #15 Skrevet 21. september 2022 Fordi han satte alkoholen før meg og fordi han innrømmet for en kamerat at han egentlig aldri hadde elsket meg. Men hovedsaklig så var det alkohol og drikkingen hans, som gjorde at jeg ville bort. Så den dag i dag er jeg veldig forsiktig med alkohol. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #16 Skrevet 21. september 2022 Fordi jeg visstnok har sær personlighet og dessuten er kronisk syk (er frisk nok til over 100 % jobb, var ferdig med rehabilitering da han gikk). Dessuten ville han ikke ha barn, og jeg vil ha. Anonymkode: e044c...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #17 Skrevet 21. september 2022 Vi var unge når vi møttes (23 år), og vi vokste i forskjellige retninger. Han lærte aldri å ta ansvar for ting, og jeg gikk lei av å være "mamma" i forholdet etter ti år. Var fantastisk å møte min nåværende mann når jeg selv visst hva jeg ville ha og trengte i et forhold. Vært sammen i ti år og håper på mange mange flere. Anonymkode: 47930...978
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har du lært av tidligere brudd, og hva er en dealbreaker for deg i kommende relasjoner? Anonymkode: 23c66...91e Hm, vet ikke om jeg lærte så mye. Syntes jeg var en god kjæreste, og syntes ikke alltid han var lett å komme innpå. Han er sånn mann alle elsker og som sjarmerte familien min, men som holder ting inne. Vi var gift og alt. Han jeg dater nå er motsatt, veldig introvert. Jeg er mer konfronterende enn før, ikke akkurat mistenksomhet men tar ikke lenger for gitt at kjærlighet er nok. Anonymkode: e044c...2e2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Han ble tre år inn i forholdet besatt av analsex, og uansett hvordan jeg forsøkte å prate med ham om at min sexlyst og sexglede ble fullstendig ødelagt av mas, press og fingre og penis han prøvde å "lure" inn i analen min, så fortsatte han. "Glemte seg." Forholdet endte med at han løy om noe viktig, for deretter å voldta meg analt i perioden jeg var i tenkeboksen angående om jeg orker mer. Da var det jo ingenting mer å tenke på. Jeg elsket ham høyt en gang, men kun svært vonde følelser står igjen etter det forholdet. Jeg tenker bare på ham som den motbydelige rumpefyren. Han derimot skjønte ikke hvorfor jeg gikk fra ham. Han hadde jo bare gjort noen små feil. Anonymkode: abf9b...61f 1 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Fordi han ikke var emosjonelt moden eller tilstede i forholdet. Lærte at jeg trenger en partner i ordets bredeste forstand, og ikke bare en som gjør oppgaver "for meg". Anonymkode: e6a1d...bcf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå