Gå til innhold

Slå penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er begynt å styre med en fyr som sier han liker å bli slått/dasket på peisen under sex, men jeg er usikker på hvordan, når å hvor hardt. Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham! Og prøv deg frem.

Å daske/slå penis har jeg ingen erfaring med, men når vi har prøvd noe nytt, har vi eksperimentert sammen. Prøvd forskjellige styrker, hastigheter, områder, teknikker osv. Ofte har han/jeg gjort to forskjellige ting og bedt den andre svare på hvilken hen liker best. F.eks: «Liker du det best her? Eller her?» og «Liker du det sånn? Eller sånn?». Vi har også sammenlignet forskjellige teknikker ved å prøve dem en etter en og be partneren gi en karakter fra 1 til 10. Vår erfaring er at sånn eksperimentering ikke bare lærer oss mer om partneren og oss selv, men også fungerer fint som forspill.

Du kan for eksempel innlede med: «Jeg har aldri dasket noen på penis før, så du må guide meg litt. Kan jeg få eksperimentere litt på deg?»

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Snakk med ham om det! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg foretrekker noen dask på ballene heller. Det er mer dominant, og sykt vondt, og godt. Vær forsiktig med å slå på penis, den tåler ikke like mye som ballene, selv om smertene er mindre. Prøv deg fram, og la typen bestemme når det er nok.

Anonymkode: 95491...586

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
stinamar skrev (1 time siden):

Hei. Er begynt å styre med en fyr som sier han liker å bli slått/dasket på peisen under sex, men jeg er usikker på hvordan, når å hvor hardt. Hjelp

Du må nok spørre han som mottar daskene.. selv liker jeg både svake og harde dask fra en flogger, for etterpå er det min tur🧹🤭

Endret av Bamseklemmer
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingenting er så deilig som å bli sparket i ballen,elsker det når dama mi sparker,den smerten jeg får da er bare helt enorm deilig. 

Anonymkode: 21b74...298

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest tullerikke
Skrevet
stinamar skrev (På 21.9.2022 den 12.07):

Hørtes vondt ut å daske på peisen😳

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
tullerikke skrev (4 minutter siden):

Hørtes vondt ut å daske på peisen😳

Kan være digg å fike den litt sånn for å sjekke om den lever

Skrevet

Jeg hadde et (seksuelt) forhold til en yngre mann som "alltid" ville avslutte med at jeg fiket til pikken hans. Aldri vært borti det verken før eller siden. Vi avsluttet ofte seansen med at jeg runket han, i sakte tempo, snakket nedverdigende til han (om at han ikke var bra nok, hadde holdt lenge nok etc., han var rundt 10-12 yngre enn meg) og når jeg merket at han var nær ved å komme/han sa fra at det var like før, så slapp jeg taket rundt den, så skulle jeg si noe a la "nei, du få ikke sprute nå" og deretter fike til pikken hans en gang eller to, hardt. Da sprutet og kom han som bare det. 

Var litt spesielt de første gangene men det ble ganske pirrende faktisk, i hvert fall de gangene jeg kjente på nytelsen av selv å være litt "slem". Et lite adrenalin kick å "mishandle" en følsom reisning :sjenert: 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en sykt turn off for meg. Jeg kan kanskje forstå å tråkke på en penis innenfor ydmykelse fetish.

Men å slå er nytt for meg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som ser for seg ketchupscenen i Fucking Åmål her nå? 😁

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo femdom og sm.  Da liker han vel å bli dominert og slått ellers også? 

Anonymkode: e984f...01c

Skrevet

Er den så liten at den må vannes i tillegg? 

Anonymkode: 93b73...4c1

• Liker 1
Skrevet
On 9/21/2022 at 12:07 PM, stinamar said:

Når du runker og suger han, så tar du et fast grep rundt roten av penis, og dasker til penishodt med åpen hånd. Løs dasking i starten og gradvis hardere. Du finner sikkert ut hva som er hardt nok 🙂

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 15.11):

Dette er jo femdom og sm.  Da liker han vel å bli dominert og slått ellers også? 

Anonymkode: e984f...01c

Nei det er akkurat det han ikke gjør skjønner du.. han er faktisk veldig dominant 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...