AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 På fetlife, hvor jeg møtte kjæresten min, er det helt åpne profiler, dvs. du kan ha noe kun for venner, men noe er åpent. F.eks. mange bilder, ting du har kommentert opp gjennom årene etc. På et bilde på kjærestens profil, var det en kvinne som i 2014 hadde skrevet "fint!". Jeg så på profilen hennes, og lurte på om han har møtte henne? Vi møttes i 2019, så var lenge før min tid evt. Så at også i 2014, hadde du lagt ut om at hun møtte en fantastisk mann, men at hun var gift og derfor kun møtte han sjeldent, kanskje en gang i mnd for å drive med BDSM. Hun skrev at møtene var "intense og nære." Skrev en melding til henne hvor jeg nøytralt spurte om hun har møtt kjæresten min. Hun skrev tilbake at han er en av de "fineste" menneskene hun kjenner, at jeg er heldig som har han i livet mitt.....Satte en støkk i meg, og jeg skrev tilbake at det var et litt rart svar å få, men at jeg kanskje overtolket og at hun sikkert ikke hadde gjort noe intimt med han. Da svarte hun at jeg burde heller spørre han....Jeg sendt en siste melding hvor jeg skrev at jeg håpet det ikke var kjæresten min hun skrev om i 2014. Ikke no svar. Jeg spurte kjæresten, han sa at hun var i et åpent forhold og ville møte noen som kunne gi henne ris iblant, og at de også hadde sex. Dette var i 2014. han sa det tok slutt fordi han mente det var litt kjedelig. Så da er det vel litt rart om hun har skrevet han var fantastisk, at det var intenst og nært? Spurte om han var forelsket i henne, da sa han at "absolutt ikke, hun var jo rundt 100 kg!". Så, med tanke på at hun var så frekk og såret meg, burde jeg vel skrive tilbake og fortelle hva kjæresten svarte. Hvordan burde jeg formulere meg? Anonymkode: 47854...b63
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 21. september 2022 Hun var jo ikke frekk på noen måte. Anonymkode: e80b9...18d 89 2 6
Populært innlegg Turtellure12 Skrevet 21. september 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 21. september 2022 Du som var frekk. Du plaget henne med flere meldinger selv etter at hun svarte deg høflig og hyggelig om mannen din. 81 12
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun var jo ikke frekk på noen måte. Anonymkode: e80b9...18d Jo, hun kunne jo lett skrevet at "nei, den jeg skrev om var ikke kjæresten din." I stedet lot hun tvilen bli hengende, ekle hentydninger til at hun har hatt sex med han. Sånt gjør man bare ikke mot noens kjæreste. Anonymkode: 47854...b63
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, hun kunne jo lett skrevet at "nei, den jeg skrev om var ikke kjæresten din." I stedet lot hun tvilen bli hengende, ekle hentydninger til at hun har hatt sex med han. Sånt gjør man bare ikke mot noens kjæreste. Anonymkode: 47854...b63 Det er du som er helt på viddene, du går ikke på noen og spør om du gjorde, veldig respektløst over kjæresten din og henne. Anonymkode: e0534...e63 52 1 8
Trude.lutt.lutt Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Levd liv! Alle har et levd liv! Herlighet hvorfor bryr du deg om ting som skjedde før deres tid? Og hva skal du skrive? At kjæresten din ikke var forelsket i henne fordi hun veier 100 kg? Skrive dette for å såre henne? Sier mye om deg og kjæresten din.... 37 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, hun kunne jo lett skrevet at "nei, den jeg skrev om var ikke kjæresten din." I stedet lot hun tvilen bli hengende, ekle hentydninger til at hun har hatt sex med han. Sånt gjør man bare ikke mot noens kjæreste. Anonymkode: 47854...b63 Hun løy ikke. Og overlot til han selv å dele hvis han ville. Hadde det vært bedre om hun sa sannheten rett ut at ja, de pulte flere ganger back in the day? Anonymkode: e80b9...18d 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Trude.lutt.lutt skrev (2 minutter siden): Levd liv! Alle har et levd liv! Herlighet hvorfor bryr du deg om ting som skjedde før deres tid? Og hva skal du skrive? At kjæresten din ikke var forelsket i henne fordi hun veier 100 kg? Skrive dette for å såre henne? Sier mye om deg og kjæresten din.... Ja, jeg vil såre henne fordi hun såret meg. Hun kan skylde seg selv. Anonymkode: 47854...b63
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun løy ikke. Og overlot til han selv å dele hvis han ville. Hadde det vært bedre om hun sa sannheten rett ut at ja, de pulte flere ganger back in the day? Anonymkode: e80b9...18d Hun burde vært en anstendig menneske, og sagt at hun møtte han på noen muncher eller noe, at han var hyggelig. Ikke antyde at de har hatt noe slags meningsfullt forhold som det kun var i hennes hode. Anonymkode: 47854...b63
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 De fleste vil vite sannheten når man spør om noe. At du ville at hun skulle lyve, kunne hun ikke vite. Ikke er det noe du kan kreve av andre heller. Hele tankegangen din her er på villspor. Hun svarte ærlig på det du spurte om. Det er respektfullt, ikke frekt. Hun sa fine ting om kjæresten din, skjulte ikke sannheten. At du nå er ute etter å såre henne, bare for å være slem, sier ganske mye om deg som person. Anonymkode: 779f7...0e3 29 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste vil vite sannheten når man spør om noe. At du ville at hun skulle lyve, kunne hun ikke vite. Ikke er det noe du kan kreve av andre heller. Hele tankegangen din her er på villspor. Hun svarte ærlig på det du spurte om. Det er respektfullt, ikke frekt. Hun sa fine ting om kjæresten din, skjulte ikke sannheten. At du nå er ute etter å såre henne, bare for å være slem, sier ganske mye om deg som person. Anonymkode: 779f7...0e3 Når hun er så slem mot meg, fortjener hun å bli såret ja. Hun kunne bare skrevet han var hyggelig, that's it. Nå skal jeg gni det inn at nei, han var aldri forlelsket i en desperat kjerring på 100 kg som du er/var. Anonymkode: 47854...b63
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo, hun kunne jo lett skrevet at "nei, den jeg skrev om var ikke kjæresten din." I stedet lot hun tvilen bli hengende, ekle hentydninger til at hun har hatt sex med han. Sånt gjør man bare ikke mot noens kjæreste. Anonymkode: 47854...b63 Men det var jo kjæresten din hun skrev om oh du er for umoden til å håndtere at han har hatt sex og nære relasjoner med andre før deg. Veldig frekt å spørre andre damer om sånt wtf Anonymkode: 77400...6d5 12 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 Jammen, stakkars dame! Hun ble nok ganske forelsket i kjæresten din, og han syntes hun var kjedelig. Slutt å pirke i dette, det er nok vondt for henne. Og hun var ikke frekk i det hele tatt, det er du som framstår som uempatisk og sjalu. Jeg har opplevd at folk har sagt veldig positive ting om meg, mens jeg ikke har hatt samme opplevelse av dem i det hele tatt. Når sånt skjer, skal man trå varsomt. La henne være, nå. Og om hun plutselig svarer at ja, det var kjæresten din, osv., si "Unnskyld at jeg roter rundt i fortiden, jeg har litt issues med sjalusi. Ja, han er en veldig fin fyr! Nå skal jeg slutte å plage deg med spørsmål, ha en flott dag" Anonymkode: d2d06...251 13 6
Hippogriff Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 Dette er sjokkerende om det er sant. Du må for guds skyld la den stakkars dama være i fred. Føler en viss lettelse etter å ha lest de siste kommentarene dine, for der gikk du så langt at man kan anta dette er tull. 14 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #15 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jammen, stakkars dame! Hun ble nok ganske forelsket i kjæresten din, og han syntes hun var kjedelig. Slutt å pirke i dette, det er nok vondt for henne. Og hun var ikke frekk i det hele tatt, det er du som framstår som uempatisk og sjalu. Jeg har opplevd at folk har sagt veldig positive ting om meg, mens jeg ikke har hatt samme opplevelse av dem i det hele tatt. Når sånt skjer, skal man trå varsomt. La henne være, nå. Og om hun plutselig svarer at ja, det var kjæresten din, osv., si "Unnskyld at jeg roter rundt i fortiden, jeg har litt issues med sjalusi. Ja, han er en veldig fin fyr! Nå skal jeg slutte å plage deg med spørsmål, ha en flott dag" Anonymkode: d2d06...251 Når hun var så frekk mot meg, så vil jeg ikke at hun skal gå rundt og tenke at hun betydde noe for kjæresten min, at han som er en kvalitetsmann liksom skulle forelske seg i en frekk person som henne? Nei. Hun skal få en reality check. Anonymkode: 47854...b63
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #16 Skrevet 21. september 2022 Hippogriff skrev (1 minutt siden): Dette er sjokkerende om det er sant. Du må for guds skyld la den stakkars dama være i fred. Føler en viss lettelse etter å ha lest de siste kommentarene dine, for der gikk du så langt at man kan anta dette er tull. Ok. Jeg skulle også ønske det var tull. Anonymkode: 47854...b63 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #17 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det var jo kjæresten din hun skrev om oh du er for umoden til å håndtere at han har hatt sex og nære relasjoner med andre før deg. Veldig frekt å spørre andre damer om sånt wtf Anonymkode: 77400...6d5 Men han mente jo ikke det var en nær relasjon, for han var det bare litt å holde på meg en gang i måneden eller sjeldnere. Hun som ville møtes oftere, han syntes det var kjedelig og kuttet henne ut etterhvert, men på en høflig måte. Anonymkode: 47854...b63
Hippogriff Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, sikkert. Rart at han sluttet å treffe henne da, mange år før han engang visste jeg fantes. Anonymkode: 47854...b63 Ja, og da er det jo det du bør slå deg til ro med. Han ville ikke ha henne - det ble ikke noe mer mellom dem - la den stakkars dama være i fred. 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Hippogriff skrev (1 minutt siden): Ja, og da er det jo det du bør slå deg til ro med. Han ville ikke ha henne - det ble ikke noe mer mellom dem - la den stakkars dama være i fred. Problemet er at hun mener hun har rett til å fremstille det som om de hadde noe spesielt sammen, og for han var det ikke det og det skal jeg sørge for at hun får vite. Anonymkode: 47854...b63
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At hun i svaret sitt liksom antydet indirekte at de hadde hatt et nært forhold, at han betydde mye for henne. Ekkelt og respektløst å skrive til meg som er kjæresten hans. Anonymkode: 47854...b63 DET SKJEDDE FØR DU BLE KJÆRESTEN HANS!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå