Gå til innhold

Måltid til en gammel flamme som skal hjelpe meg litt praktisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke i det romantiske hjørnet mer, men føler jeg må lage noe siden han vil være her cirka 2-3 timer pluss reisevei. Han får også betalt for jobben.

Ikke fårikål, har ikke stor nok kjele her. Jeg reiser herfra om 11 dager i forbindelse med jobb og blir borte tre mnd. så jeg vil helst ikke handle inn for mye mat som blir stående. Har inntrykk av at han liker husmannskost. Kan gjerne være toro for en gangs skyld. 

Forslag?

Anonymkode: a3069...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepperoni pizza

Anonymkode: 7d165...b63

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pepperoni pizza

Anonymkode: 7d165...b63

Fra frysedisken som jeg pimper opp med mer ost, løk og paprika og litt sånn? Synes standard grandiosa er lettest å lage litt bedre. 

Tenkte også på en boks joikakaker med potetmos og tyttebær, men det er kjedelig? Kan ha pizza som reserveløsning, og tanken var å lage en kjøttgryte med potetmos. Butikken her er dyr og har lite utvalg, og jeg kommer meg ikke til nærmeste by nå. 

Hvis han kommer rundt lunsj kan jeg steke egg eller lage omelett. Som sagt drar jeg snart og blir lenge borte så holder på å  spise meg ut av fryser og kjøleskap.

ts

Anonymkode: a3069...a73

Skrevet

Har du mulighet til å lage kjøttkaker i brun saus med poteter og kålstuing + tyttebær? (Jeg får frysninger av Joikakaker, men jeg spiser om jeg blir servert.) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...