AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Hvordan bør jeg trene for å få et bedre sexliv? Jeg kan ikke gjøre noe med hvilken form min partner er i, men jeg kan gjøre det beste ut av meg selv Hva er viktigst, kondis? Å være slank? Sterke lår og rumpe? Sterk bekkenbunn? Anonymkode: 44b1a...c0d
Fioljenta Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Sterk bekkenbunn, men også kjernemuskulaturen generelt. Vil jeg påstå. Og kanskje smidighet? Det kommer litt an på hva som er dine faktiske utfordringer under sex. Jeg har også tro på mental trening i det å være tilstede, tillate seg å nyte, oppmerksomhet mot partneren, pusteteknikk etc. Jeg velger helt klart en rolig gåtur sammen med min kjære fremfor en time på treningsstudio. Hvis ønsket er bedre sexliv. 🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvordan bør jeg trene for å få et bedre sexliv? Jeg kan ikke gjøre noe med hvilken form min partner er i, men jeg kan gjøre det beste ut av meg selv Hva er viktigst, kondis? Å være slank? Sterke lår og rumpe? Sterk bekkenbunn? Anonymkode: 44b1a...c0d Den viktigste effekten av trening er at du selv føler deg vel. Det betyr at du får mer lyst på sex fordi du får mer overskudd av energi, og du nyter sex bedre fordi du føler deg sexy. Dersom du tenker teknisk er all trening bra, styrke og kondisjon hjelper begge deler. Du kan ta utgangspunkt i deg selv, og det du føler du mangler. Estetisk er det lår og rumpe som gjelder, og flat mage. Anonymkode: 2fbb7...e97
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den viktigste effekten av trening er at du selv føler deg vel. Det betyr at du får mer lyst på sex fordi du får mer overskudd av energi, og du nyter sex bedre fordi du føler deg sexy. Dersom du tenker teknisk er all trening bra, styrke og kondisjon hjelper begge deler. Du kan ta utgangspunkt i deg selv, og det du føler du mangler. Estetisk er det lår og rumpe som gjelder, og flat mage. Anonymkode: 2fbb7...e97 Enig i alt dette. I tillegg tror jeg at å trene sammen med sexpartner kan utløse noen gode effekter. Anonymkode: 97f5b...bfe
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Fioljenta skrev (38 minutter siden): Sterk bekkenbunn, men også kjernemuskulaturen generelt. Vil jeg påstå. Og kanskje smidighet? Det kommer litt an på hva som er dine faktiske utfordringer under sex. Jeg har også tro på mental trening i det å være tilstede, tillate seg å nyte, oppmerksomhet mot partneren, pusteteknikk etc. Jeg velger helt klart en rolig gåtur sammen med min kjære fremfor en time på treningsstudio. Hvis ønsket er bedre sexliv. 🙂 Ja, smidighet er et godt innspill. Sliter med at hoftene kan stivne og bli vonde i misjonær, vet ikke hvor stort potensialet er for å få bort det🤔 Og har nok en del å gå på når det gjelder bekkenbunn og kjerne😅 Tilstedeværelse er vanskelig for meg, klarer ikke alltid å rydde bort tanker om alt mulig annet. Hvordan blir man god på det? AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Den viktigste effekten av trening er at du selv føler deg vel. Det betyr at du får mer lyst på sex fordi du får mer overskudd av energi, og du nyter sex bedre fordi du føler deg sexy. Dersom du tenker teknisk er all trening bra, styrke og kondisjon hjelper begge deler. Du kan ta utgangspunkt i deg selv, og det du føler du mangler. Estetisk er det lår og rumpe som gjelder, og flat mage. Anonymkode: 2fbb7...e97 Aha, så egentlig mer de mentale effektene av å være godt trent, mer enn det fysiske. Anonymkode: 44b1a...c0d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig i alt dette. I tillegg tror jeg at å trene sammen med sexpartner kan utløse noen gode effekter. Anonymkode: 97f5b...bfe Hvordan da og hvorfor tenker du det? Usikker på om jeg får han med meg på trening. Han sier at jeg er flink som trener og at han også skal begynne, men det skjer ikke så veldig mye. Anonymkode: 44b1a...c0d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 Jeg har variert stort i fysisk form. Fra særdeles utrent, til slik jeg er nå. Nå er trening en stor del av livet mitt. Kan med hånden på hjertet si at det ikke har påvirket sexlivet en døyt🤷🏼♀️ Anonymkode: 5a7b6...cd2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Sterk bekkenbunn gir mye sterkere orgasmer Anonymkode: 34df4...852 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har variert stort i fysisk form. Fra særdeles utrent, til slik jeg er nå. Nå er trening en stor del av livet mitt. Kan med hånden på hjertet si at det ikke har påvirket sexlivet en døyt🤷🏼♀️ Anonymkode: 5a7b6...cd2 Aha, det var jo litt nedslående 😅 Mulig din utrent er mer trent enn min? Anonymkode: 44b1a...c0d
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 Fioljenta skrev (2 timer siden): Sterk bekkenbunn, men også kjernemuskulaturen generelt. Vil jeg påstå. Og kanskje smidighet? Det kommer litt an på hva som er dine faktiske utfordringer under sex. Jeg har også tro på mental trening i det å være tilstede, tillate seg å nyte, oppmerksomhet mot partneren, pusteteknikk etc. Jeg velger helt klart en rolig gåtur sammen med min kjære fremfor en time på treningsstudio. Hvis ønsket er bedre sexliv. 🙂 Nydelig skrevet🙏 Jeg blir litt varm i meg når du skriver mental trening, fordi det får oss til å slappe så mye mere av.. Fysisk trening sørger jo for at kroppen har nok energi, for i det hele tatt ha sexlyst.. Det å være litt glad og lykkelig før sex, gjør oss lykkeligere etter sex.. hånd i hanske.. For er vi ikke helt tilfreds i formen, blir sexen som regel deretter🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå