AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Hei! ☺️ Jeg har nå ulønnet permisjon til februar i forbindelse med foreldrepermisjon. Jeg var nylig på intervju hvor det er oppstart i desember. Hvordan er det med rettighetene for å fortsette ulønnet permisjon til februar dersom man får ny jobb i denne perioden? Litt avhengig av ulønnet til da pga barnehageplass. Takk for svar ☺️ Anonymkode: 552d2...f57
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! ☺️ Jeg har nå ulønnet permisjon til februar i forbindelse med foreldrepermisjon. Jeg var nylig på intervju hvor det er oppstart i desember. Hvordan er det med rettighetene for å fortsette ulønnet permisjon til februar dersom man får ny jobb i denne perioden? Litt avhengig av ulønnet til da pga barnehageplass. Takk for svar ☺️ Anonymkode: 552d2...f57 Det blir jo opp til ny arbeidsgiver om de vil godta det i oppstartsperioden, hadde selv ikke ansatt en som ikke kunne starte opp på den datoen jeg trengte. Anonymkode: 1f875...67d
Sofakona Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Hør med jobben...om de trenger folk i desember vil kanskje februar bli litt lang og vente
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Jeg sa til ny arbeidsgiver at jeg ikke var tilgjengelig før jeg faktisk kunne begynne (var i ubetalt permisjon i gamle-jobben). Ellers er det vel bare å høre med dem 😊 Anonymkode: 7a141...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå