Gå til innhold

Menstruasjon uten blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 44år og har hittil hatt regelmessig menstruasjon, men denne månden fikk jeg vondt der jeg pleier og alt var normalt, men det kom ikke noe blod?! Jeg har tatt gravidtest for å utelukke det, så det er ikke grunnen.

Jeg har ellers ingen tegn på at jeg har kommet i overgangsalderen, så syntes det er rart at mensen plutselig stopper og hvis det ikke har skjedd noe eggløsning skal jeg vel heller ikke få smerter?

Grunnen til at jeg tar det opp her er hvis noen andre kanskje har erfart det samme og funnet ut av det ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Poskan78 skrev (1 time siden):

Jeg er 44år og har hittil hatt regelmessig menstruasjon, men denne månden fikk jeg vondt der jeg pleier og alt var normalt, men det kom ikke noe blod?! Jeg har tatt gravidtest for å utelukke det, så det er ikke grunnen.

Jeg har ellers ingen tegn på at jeg har kommet i overgangsalderen, så syntes det er rart at mensen plutselig stopper og hvis det ikke har skjedd noe eggløsning skal jeg vel heller ikke få smerter?

Grunnen til at jeg tar det opp her er hvis noen andre kanskje har erfart det samme og funnet ut av det 😉

Man får mensen uten eggløsning.

Anonymkode: 0aaf8...075

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...