Gå til innhold

Karri eller Ketchup på fiskeboller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten spiste fiskeboller til middag igår(vi har ikke vært sammen så lenge og dette er første gangen vi spiser det sammen) ble veldig overrasket når han hadde ketchup på fiskebollene, jeg har alltid vokst opp med karri og synes det smaker helt himmelsk på fiskebollene. Han synes det er helt grusomt.🤣 Så hva er du? Team Karri eller Team Ketchup? Om du i det hele tatt liker fiskeboller da..:P 

Anonymkode: e7db3...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med gulrøtter og uten verken karry eller ketsjup for min del. ;)

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke så glad i fiskeboller, men foretrekker dem egentlig uten noen av delene. Men vil ha revet gulrot i sausen.

Men må jeg velge så blir det helt klart karri.

Anonymkode: cfeeb...fb6

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke fiskeboller. Og om jeg hadde spist det måtte det selvfølgelig ha blitt mer curry.

• Liker 2
Skrevet

Aldri brukt ketchup, men syns karrisaus kan være godt av og til 😊 som oftest bruker vi bare vanlig hvit saus 

Anonymkode: ff878...9d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri brukt ketchup, men syns karrisaus kan være godt av og til 😊 som oftest bruker vi bare vanlig hvit saus 

Anonymkode: ff878...9d9

Skulle ikke være anonym 

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Karri.

Ketchup høres lite godt ut på fiskeboller. 

Skrevet

Revet gulrot må med. Men har dere det i sausen? 
Ketchup og karri klarer jeg meg fint uten.

Anonymkode: d3ed0...6ed

Skrevet

Karri

Anonymkode: 1e965...1e3

• Liker 2
Skrevet

Hjemmelagde fiskeboller med hvit karrisaus (og muskattnøtt) servert med poteter og rå, revet gulrot, stekt bacon og uten ketchup.. 

• Liker 4
Skrevet

Revet gulrot må med ja, har det ved siden av. Aldri prøvd å ha det i sausen, men det smaker vel omtrent likt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Revet gulrot på siden 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Just now, AnonymBruker said:

Revet gulrot må med ja, har det ved siden av. Aldri prøvd å ha det i sausen, men det smaker vel omtrent likt? 

Husker bare jeg fikk det servert revet i sausen gang og syntes det var veldig godt. Revet gulrot alene er godt men kan fort bli tungt å tygge. Ble litt mykere men samtidig litt tyggemotstand i sausen. Veldig godt!

Anonymkode: cfeeb...fb6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er kjærringa mot strømmen og har ingen problem med å si at jeg er en liten Ole Brum her og sier ja takk begge deler faktisk, men er oppvokst med bare ketchup på

• Liker 2
Skrevet

Har vokst opp med karri i sausen og ketsjup på, men sist jeg lagde det til middag brukte jeg kun karri. Elsker fiskeboller 🤤

Anonymkode: 5b34b...195

• Liker 1
Skrevet

Karri og timian i sausen, ketchup på fiskeboller har aldri falt meg inn. Gulrøtter ved siden av, enten de er revet eller hele

• Liker 1
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet

Karri. Uansett om det er fiskeboller, fiskepudding eller terteskjell , så må karri på hvit saus.

Skrevet

KETCHUP.ER.IKKE.GODT.

PÅ.NOE.

Anonymkode: 6a98b...f0f

• Nyttig 1
Skrevet

Huff nei til både karri og ketchup.  Hvit saus er best med litt muskat i :) 

Skrevet

Alltid karrisaus. Jeg synes hvit saus er kjedelig, selv med revet muskat og andre smakstilsetninger. Ketchup liker jeg ikke til noe. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...