AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Del Skrevet 21. september 2022 Og hvilke? Når det høljer ned fungerer det ikke med skinnboots eller joggesko, tenker kjøpe meg noe vanntett. tips? Anonymkode: 3462d...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Ja. Viking sine varer i mange år uten å morkne. https://skomani.no/dame/gummistovler/viking/retro-logg?gclid=Cj0KCQjw7KqZBhCBARIsAI-fTKJLWiGqADWuAadoWQLElmdzE6P3T0bTWgEn5Av0-Yl0C-qLStHLUTwaAk7ZEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg har ikke brukt støvler på mange år (forbinder støvler med gårdsarbeid), men i fjor kjøpte jeg vanntette boots fra Kastel. De ser ikke ut som støvler og er gode å gå med. https://kastelshoes.com/products/roros-wp-coal-black-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 21. september 2022 #4 Del Skrevet 21. september 2022 Nei. Bare når det regner eller jeg skal kjøre snøfreseren osv. De er jo vanntette. En ting er at de holder fuktighet ute. Men de holder jo også fotsvette inne. Så blir klam på beina, og ikke noe god ide at de ikke får tørke opp innvendig mellom bruk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 21. september 2022 #5 Del Skrevet 21. september 2022 Ja. Jeg synes mine er så gode å gå i, så jeg bruker dem ofte på vinteren. De er jo vanntette og varme. Bryr meg ikke så mye om det ikke ser elegant ut, jeg holder meg tørr og varm på bena og trives med det. Har slitt ut flere par fra Ilse Jacobsen i løpet av årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Del Skrevet 21. september 2022 Gummistøvler bruker jeg bare hvis det høljeregner OG jeg skal være ute i mange timer i regnet. Jeg har flere par gummistøvler til ulik bruk. Seilerstøvler fra Viking bruker jeg når vi er i båten. De er ikke varme, men er romslige nok til at jeg kan bruke gode ullsokker inni. Til hverdagsbruk har jeg et par lave i chelseaboots-modell fra Lacrosse. Jeg har hatt mine i årevis, men de er ganske lik denne modellen: https://billige-arbeidsklaer.no/LaCrosse Hampton II gummistøvler dame%2C Black/127333.html De er lett foret, og ganske lune. Anonymkode: 9c9e3...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Del Skrevet 21. september 2022 Bruker bare gummistøvler når jeg skal vasse i fjæren med ungene e.l. Synes det er kaldt og hardt å gå med. Bor i Bergen, så er trenger vanntett skotøy store deler av tiden jeg har sko på, men da foretrekker jeg ting som er langt mer behagelig og kledelig. Anonymkode: a7dc5...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg bruker Hunter støvler når det regner Anonymkode: 0dd35...89e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hvilke? Når det høljer ned fungerer det ikke med skinnboots eller joggesko, tenker kjøpe meg noe vanntett. tips? Anonymkode: 3462d...5fc Ja, har ikke brukt gummistøvler på fest så langt. Bruker muckboots, og går mye i dem. Anonymkode: 14b1d...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Del Skrevet 21. september 2022 Nei og impregnerer skoene mine, så de tåler litt vann Anonymkode: c0211...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21. september 2022 #11 Del Skrevet 21. september 2022 Ja jeg bruker støvler i hverdagen, på de dagene hvor det regner trollkjæringer og det er intet annet enn barske fjellsko eller støvler som funker, og vi har litt flere av de dagene i året her på vestlandet enn hos folk som bor i sinsenkrysset for å si det slik. Å bli våt på beina var jeg ferdig med da jeg passerte ungdomskolen.. Har hatt noen gule fra Viking typ klassisk gummistøvel, men kjøpt meg et par nye i år "Aigle lolly pop garden" som er av en litt 'finere' gummistøvel. For meg funker de fjell til sitt bruk, som er til og fra jobb, eller bare bevege seg utendørs på j🤬#% ruskeværsdager.. https://www.rideawaystore.com/no-NO/Aigle-Aigline-Bottillon-Kvinner-Gummistovler/r50217370.htm?colour=Kew&sku=1363598&productid=366962&gclid=Cj0KCQjw7KqZBhCBARIsAI-fTKKUAdo8xf52M660gyBAI-TvbaeWdBz-ljmgKujkHBcDn9oa5nF3wysaArQmEALw_wcB 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #12 Del Skrevet 21. september 2022 Bruker støvler når det regner og jeg skal gå til jobb. Hater våte sko/sokker. Anonymkode: 2a4fa...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 22. september 2022 #13 Del Skrevet 22. september 2022 Her bruker jeg støvler hvis det regner mye,og fullt regntøy selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #14 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg hater støvler, klarer aldri å finne noen hvor sokkene ikke sklir ned i skoa? Det er jo til å bli gal av. Har de siste årene brukt Ilse jacobsen, men jeg må jo omtrent lime sokkene til foten for å få dem til å sitte. Anonymkode: 31feb...020 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #15 Del Skrevet 22. september 2022 Holzweiler x viking sine er skikkelig gode. Anonymkode: 25793...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #16 Del Skrevet 22. september 2022 Bruker støvler nesten daglig. Viking og Tretorn har gode gummistøvler. Anonymkode: 21b50...749 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #17 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg holder meg vanligvis inne om det høljer ned. Bruker joggesko selv om jeg må ut da jeg nesten aldri må være utendørs lenge i slikt vær. Slagstøvler brukes kun når jeg skal gå i myrlendt terreng. Men man svetter jo så mye i de at man nesten kunne brukt joggesko der også. Anonymkode: d8d39...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. september 2022 #18 Del Skrevet 24. september 2022 Bruker heller joggesko og blir blaut 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #19 Del Skrevet 24. september 2022 Ikkeno er mer sexy enn ei dame i gummistøvler og snekkerbukse. Anonymkode: 1d952...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #20 Del Skrevet 24. september 2022 Nei, absolutt ikke Anonymkode: 97bea...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå