Gå til innhold

Hvilken jeans er din favoritt og hvilken figur har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leiter etter en god jeans. Har litt ekstra rundt magen :) 

Anonymkode: f2d71...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Ebba fra KappAhl. Den funker for meg. Konstant stor mage uansett hvor tynn eller tjukk jeg ellers er. 

Anonymkode: f389d...c04

• Hjerte 1
Skrevet

X-fasong, altså litt store hofter men smal midje

Om jeg vil ha bootcut, liker jeg godt Susan fra KaphAhl. Høyt liv.

Om jeg vil ha skinny jeans, liker jeg Jegging Jane fra Cubus. 

Anonymkode: 301ab...209

Skrevet

Levis, spesielt 501. Ganske rett figur

Anonymkode: fd7af...010

• Hjerte 1
Skrevet

Timeglass/pære - dvs samme mål rundt bryst og hofte, smal midje, men stor rumpe og kraftige lår og legger. Har ennå til gode å finne favorittjeansen, liker verken skinny eller bootcut (på meg selv). De beste så langt har vært straigh high ankle fra H&M og Donna Kinsley Jeans fra Match. Skal prøve Levi's Ribcage Straight så snart jeg kommer meg til en klesbutikk som forhandler dem. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjekk ut Ebba fra KappAhl. Den funker for meg. Konstant stor mage uansett hvor tynn eller tjukk jeg ellers er. 

Anonymkode: f389d...c04

Bruker også Ebba, behagelig bukse :)

Anonymkode: 96d29...708

Skrevet

Tynn, lite former. Skinny jeans fra cubus.no

Anonymkode: 365a0...7e5

Skrevet

Jeanerica. Har vel det man kaller en 8-figur <_<  Jeansen sitter som støpt på ^^, 

• Hjerte 1
Skrevet

Har fått midje igjen, etter å gått ned masse i vekt. (Har blubbete mage etter vektnedgang😅)

Så liker best tilsittende jeans med myyyye stretch🤗

Liker veldig godt molly jeans petite,fordi jeg er liten med korte bein😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
Roci skrev (8 timer siden):

Timeglass/pære - dvs samme mål rundt bryst og hofte, smal midje, men stor rumpe og kraftige lår og legger. Har ennå til gode å finne favorittjeansen, liker verken skinny eller bootcut (på meg selv). De beste så langt har vært straigh high ankle fra H&M og Donna Kinsley Jeans fra Match. Skal prøve Levi's Ribcage Straight så snart jeg kommer meg til en klesbutikk som forhandler dem. 

Jeg har heller aldri klart å finne olabukser som sitter bra. Har mye av det samme som deg - ganske brede hofter, stor rumpe, kraftige lår (er velsignet med typen "ridebukselår"), men smal midje. Overkroppen er generelt mye tynnere enn underkroppen. 

Liker ikke boot cut - det blir for ungdomsskole på 2000-tallet for min del. Skinny får låra mine til å se veldig tjukke ut. Rette bein får beina generelt til å se tjukke ut :P Lavt liv gjør at jeg knapt kan bøye med forover uten å få rørleggersprekk. Høyt liv funker ikke fordi dersom buksa skal passe over rumpa, er den altfor stor i livet (får et sånt kjempe-mellomrom i ryggen). 

Synes det er lettere å finne andre typer bukser som passer, som slacks og lignende. Passe høy midje og bein som er en mellomting av skinny og rett.

Skrevet

Jeg bruker Ebba eller Stella fra KappAhl. Har liksom landa på at de passer meg best. 

Skrevet

Er 1.60 .reverse  triangel.  Store boobs  og liten rompe/ smale hofter. Tynne ben. 

Molly  petite skinny jeans .

Evnt  zalandos  petite  avdeling.  Bootcut  el skinny  jeans. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bruker jeans med strikk i midjen, har eplefasong og endel på magen min. 

Anonymkode: 671c8...07a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...