AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Jeg leiter etter en god jeans. Har litt ekstra rundt magen Anonymkode: f2d71...1e4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Sjekk ut Ebba fra KappAhl. Den funker for meg. Konstant stor mage uansett hvor tynn eller tjukk jeg ellers er. Anonymkode: f389d...c04 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 X-fasong, altså litt store hofter men smal midje Om jeg vil ha bootcut, liker jeg godt Susan fra KaphAhl. Høyt liv. Om jeg vil ha skinny jeans, liker jeg Jegging Jane fra Cubus. Anonymkode: 301ab...209
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Levis, spesielt 501. Ganske rett figur Anonymkode: fd7af...010 1
Roci Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Timeglass/pære - dvs samme mål rundt bryst og hofte, smal midje, men stor rumpe og kraftige lår og legger. Har ennå til gode å finne favorittjeansen, liker verken skinny eller bootcut (på meg selv). De beste så langt har vært straigh high ankle fra H&M og Donna Kinsley Jeans fra Match. Skal prøve Levi's Ribcage Straight så snart jeg kommer meg til en klesbutikk som forhandler dem. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sjekk ut Ebba fra KappAhl. Den funker for meg. Konstant stor mage uansett hvor tynn eller tjukk jeg ellers er. Anonymkode: f389d...c04 Bruker også Ebba, behagelig bukse Anonymkode: 96d29...708
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 Tynn, lite former. Skinny jeans fra cubus.no Anonymkode: 365a0...7e5
Peanut Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Jeanerica. Har vel det man kaller en 8-figur <_< Jeansen sitter som støpt på ^^, 1
flusa Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Har fått midje igjen, etter å gått ned masse i vekt. (Har blubbete mage etter vektnedgang😅) Så liker best tilsittende jeans med myyyye stretch🤗 Liker veldig godt molly jeans petite,fordi jeg er liten med korte bein😅 1 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 Roci skrev (8 timer siden): Timeglass/pære - dvs samme mål rundt bryst og hofte, smal midje, men stor rumpe og kraftige lår og legger. Har ennå til gode å finne favorittjeansen, liker verken skinny eller bootcut (på meg selv). De beste så langt har vært straigh high ankle fra H&M og Donna Kinsley Jeans fra Match. Skal prøve Levi's Ribcage Straight så snart jeg kommer meg til en klesbutikk som forhandler dem. Jeg har heller aldri klart å finne olabukser som sitter bra. Har mye av det samme som deg - ganske brede hofter, stor rumpe, kraftige lår (er velsignet med typen "ridebukselår"), men smal midje. Overkroppen er generelt mye tynnere enn underkroppen. Liker ikke boot cut - det blir for ungdomsskole på 2000-tallet for min del. Skinny får låra mine til å se veldig tjukke ut. Rette bein får beina generelt til å se tjukke ut Lavt liv gjør at jeg knapt kan bøye med forover uten å få rørleggersprekk. Høyt liv funker ikke fordi dersom buksa skal passe over rumpa, er den altfor stor i livet (får et sånt kjempe-mellomrom i ryggen). Synes det er lettere å finne andre typer bukser som passer, som slacks og lignende. Passe høy midje og bein som er en mellomting av skinny og rett.
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 Jeg bruker Ebba eller Stella fra KappAhl. Har liksom landa på at de passer meg best.
Rogadame Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 Er 1.60 .reverse triangel. Store boobs og liten rompe/ smale hofter. Tynne ben. Molly petite skinny jeans . Evnt zalandos petite avdeling. Bootcut el skinny jeans. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 Bruker jeans med strikk i midjen, har eplefasong og endel på magen min. Anonymkode: 671c8...07a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå