AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Hvorfor er det ofte en part i et forhold som forventer å bli elsket av partner betingelsesløst men på samme tid stiller krav om betingelser for å kunne elske den andre part? Anonymkode: 527d9...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Fordi folk er rare. Anonymkode: 5eefa...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi folk er rare. Anonymkode: 5eefa...d5d Det er jo "no brainer" at folk er rare. Dette er derimot ganske interessant væremåte. Hadde vært kjekt å få høre fra noen som er sånn og fortelle hvorfor de synes dette er en selvfølg. Ts. Anonymkode: 527d9...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er jo "no brainer" at folk er rare. Dette er derimot ganske interessant væremåte. Hadde vært kjekt å få høre fra noen som er sånn og fortelle hvorfor de synes dette er en selvfølg. Ts. Anonymkode: 527d9...e3d Mennesker flest har ikke selvinnsikt. Anonymkode: c81d2...ebd 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Det har jeg stussa over selv med min mann. Så det er ikke disse egenskapene dom er grunnen til forholdet. Er jeg syk, noe jeg er kanskje hvert 5 år, så syter jeg og tåler ingenting. Når han er syk 38 i feber er han dødssyk. Han klager på at jeg gar slutta å gi han ting, feks niste bake kaffe osv. Men han sier jo alltid uten unntak neitakk. En gang maste han så mye ang baking, noe han vet jeg ikke liker å gjøre eller spise, liker ikke kake. Så laget kake til han, og den gikk som jeg tenkte helt urørt rett i søppelbøtta. Så jeg har faktisk veldig mye annet å gjøre enn å ordne ting til han som gan ikke vil ha. Å gi kaffe ol er han sitt kjærlighetspråk. Så sa nei takk jeg også til absolutt alt, og måtte jo innrømme at det føltes veldig ubehagelig Anonymkode: 5efad...b1f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Det har gjerne med hvordan vi er tillært at vi får kjærlighet fra vi er barn. Altså om foreldrene våre ga ubetinget eller betinget kjærlighet. Det er mønsker vi er tillært som kan avlæres, men det forutsetter at vi blir bevisste på det. Anonymkode: 88d62...f32 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har gjerne med hvordan vi er tillært at vi får kjærlighet fra vi er barn. Altså om foreldrene våre ga ubetinget eller betinget kjærlighet. Det er mønsker vi er tillært som kan avlæres, men det forutsetter at vi blir bevisste på det. Anonymkode: 88d62...f32 Yessss. SÅ mye som kommer fra barndommen. Vårt partnermønster har ofte mye fra vår relasjon til foreldrene våre. Anonymkode: 90f9a...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå