AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Jeg har barnehagebarn og blir lett smittet av deres forkjølelse med både tett og rennende nese og masse slimproduksjon. Men uamsett hvor mye de rundt med hoster, så skjer det aldri hos meg. Verken ved forkjølelse, influensa eller Corona. Kjenner kanskje det klør litt og så harker jeg opp litt slik, så er det over. Er minst 10 år siden jeg lå våken om natten med hoste. Nå ligger jeg våken fordi hele resten av familien har nok en hostekule natten gjennom😅 Har jeg bare flaks eller er det rett og slett tegn på gode lunger? Håper jo på det siste😁 Anonymkode: de08f...fa6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Hoste har vel ikke noe med lungene å gjøre med mindre man har lungebetennelse? 🤔 Anonymkode: ec379...0f7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har barnehagebarn og blir lett smittet av deres forkjølelse med både tett og rennende nese og masse slimproduksjon. Men uamsett hvor mye de rundt med hoster, så skjer det aldri hos meg. Verken ved forkjølelse, influensa eller Corona. Kjenner kanskje det klør litt og så harker jeg opp litt slik, så er det over. Er minst 10 år siden jeg lå våken om natten med hoste. Nå ligger jeg våken fordi hele resten av familien har nok en hostekule natten gjennom😅 Har jeg bare flaks eller er det rett og slett tegn på gode lunger? Håper jo på det siste😁 Anonymkode: de08f...fa6 Du har nok meget gode og flinke lunger. Flinke lungene som aldri hoster 😍😍 Fining-lunger! Flink flink flink. Ja du er flink! Anonymkode: bff6f...12f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Det er ikke lungene som hoster 🤣 Anonymkode: e2040...43a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Du har nok meget gode og flinke lunger. Flinke lungene som aldri hoster 😍😍 Fining-lunger! Flink flink flink. Ja du er flink! Anonymkode: bff6f...12f Hahaha, jeg døde litt av latter her 😆😁 men fra spøk til revolver: TS, hoste er en veldig viktig funksjon for å renske opp og kvitte seg med slim, mikrober og forurensning. Så jeg vil nok sette en stor pengesum på at det er det motsatte, at du har litt dårlige lunger rett og slett. Og at flimmerhårene/ciliene ikke fungerer godt nok eller er slitt bort. Anonymkode: c7066...6d9
Hollie Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Vittig. Jeg tenkte faktisk på dette nylig - jeg har ikke hatt hoste siden jeg var barn! Lurer også på hva grunnen til det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå