AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Datteren min ønsker seg LOL-leker. Jeg liker dem ikke. Synes de er i overkant seksualliserende (i mangel på bedre ord..,), og utseende-fikserte. Begynner jeg å bli gammel og begrensende? Slik man gjerne opplevde egne foreldre? Eller hva tenker dere om disse lekene? Jeg skulle gjerne heller kjøpt My Littelest Pet Shop eller likende. Men de finnes jo ikke lengre 🫣 Anonymkode: 210e2...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 De er ikke verre enn Barbie. Null stress. Min har samlet siden den alderen og har vel ti-tolv stykker som 11-åring. Det er plastdukker i rare kostymer som lekes familie med liksom. Anonymkode: bc143...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 Ja, en 6 åring er en liten unge enda! for tidlig med sminke og string truser Anonymkode: edc88...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, en 6 åring er en liten unge enda! for tidlig med sminke og string truser Anonymkode: edc88...0f2 Leste ikke innlegget, trodde du mente leker var barnslig Anonymkode: edc88...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Del Skrevet 21. september 2022 Min 7-åring og alle jentene i klassen har holdt på med dette i to-tre år. Har ikke tenkt over at de er så seksualiserende, men nå ser de jo overhodet ikke ut som vanlige mennesker heller. De har jo et hode som er større enn kroppen deres til sammen. Jenta mi har vært mest opptatt av håret 😊 Anonymkode: 106e3...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg er enig med deg i prinsippet, men har gitt opp å være prinsippfast på alle områder. Ja, seksåringen leker med LOL og Barbie, men får ikke lov å kle seg sånn (ingen magetopper, ikke hull i ørene, ikke sminke - og jeg regnes som kjempestreng og dust, haha!). Anonymkode: 873f0...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå