AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Kjæresten hadde grist litt avføring på kanten av wc som jeg oppdaget da jeg skulle på do, og jeg fikk litt på baksiden av låret mitt. Gikk ut i stua med en gang og spurte om han kunne tørke det bort. Jeg ble kvalm og tenkte at jeg er sammen med en gris. Gikk og la meg, og da han kom etter en stund ville han at vi skulle ha sex, men da sa jeg at jeg var kvalm etter å ha funnet hans avføring på wc, og at det var turn off for meg. Det skjønte han ikke og mente jeg var snerpete og sær . Var jeg det? Anonymkode: af71b...cc3 1
Peachly Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Æsj! Nei, ikke sær i det hele tatt. Om det var en engangshendelse ville jeg latt det gå, kan ha vært et uhell og han ikke så det. Men sex ville jeg helle aldri hatt rett etterpå, eller til og med senere på kvelden! Er han ikke litt flau? Er han renslig ellers? 9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Altså... pleier han å grise med avføringen på setet? Om ikke er det ugreit å si du blir kvalm av ham. Det kan ha vært et uhell han ikke la merke til. Anonymkode: 2c5f9...ea9 7
Nito92 Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Bare en spontan tanke: For noen er berøring en form for bekreftelse på kjærlighet, ofte gjennom sex. Kanskje han følte på skamfølelse knyttet til situasjonen og prøvde å ordne opp i det få bekreftet at du fortsatt var glad i han ved å invitere til sex. Hans behov for bekreftelse økte etter en skamfull situasjon? 13 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså... pleier han å grise med avføringen på setet? Om ikke er det ugreit å si du blir kvalm av ham. Det kan ha vært et uhell han ikke la merke til. Anonymkode: 2c5f9...ea9 Han hadde ikke lagt merke til det, og sa ingenting da jeg spurte om han kunne fjerne det. Tror han ble litt sur og synes jeg er vanskelig, men synes at voksne bør klare å holde en viss hygiene på toalettet. Har sett litt bremsespor i bokserne innimellom, fordi han ofte slenger de på badegulvet med innsiden ut. En annen gang var det bremsespor på lakenet 🤢 Dette har blitt bedre fordi jeg har bedt han bruke mer tid på både toalettet og i dusjen. Det er ikke vits å dusje hvis man ikke vasker seg skikkelig. Ts Anonymkode: af71b...cc3 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Er du like hysterisk angående dine egne helt naturlige kroppsfunksjoner? Jeg har troen på å velge sine kamper. Dette er ikke noe jeg ville surket over utover det å si ifra om at han måtte sjekke toalettet etter bruk i fremtiden. Anonymkode: 064cc...2ea 3
tøydokka Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Æsj, har vært sammen med noen sånne. Og da blir det ikke noe sex. Synes det er respektløst å grise til doen, det gjelder også bremsespor nedi. 4
Maestro Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du like hysterisk angående dine egne helt naturlige kroppsfunksjoner? Jeg har troen på å velge sine kamper. Dette er ikke noe jeg ville surket over utover det å si ifra om at han måtte sjekke toalettet etter bruk i fremtiden. Anonymkode: 064cc...2ea Dette. Tenker at de skal fjerne stubber fra vasken, treffe doskåla både med tiss og bæsj, barberskum fra vasken. De har da mye og huske på disse mannfolka 🫡😂 (Neida. Hadde ikke lagt noe sak utover enn sjekk dassen etter deg. Både rundt ringen og nedi do. Åpne vinduet om det lukter) 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Wtf...hadde flytta ut. Jeg MENER det. Anonymkode: efbba...38c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 Hvorfor skal vi kreve mindre av menn enn oss selv? Hadde vi lagt fram oss brukte tamponger/truseinnlegg ved toalettet hadde vi fått høre det. Ts Anonymkode: af71b...cc3 11 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du like hysterisk angående dine egne helt naturlige kroppsfunksjoner? Jeg har troen på å velge sine kamper. Dette er ikke noe jeg ville surket over utover det å si ifra om at han måtte sjekke toalettet etter bruk i fremtiden. Anonymkode: 064cc...2ea Er ikke hysterisk, men hvordan går det an å grise bæsj på utsiden av toalettringen? Ts Anonymkode: af71b...cc3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke hysterisk, men hvordan går det an å grise bæsj på utsiden av toalettringen? Ts Anonymkode: af71b...cc3 Du har jo sett selv at det går helt fint. Spør heller han du bor sammen med, siden det var han som gjorde det. Anonymkode: 064cc...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Kona gjør dette av og til. Hun gjør det ikke med vilje men det skjer. Jeg tørker det bare vekk og fortsetter med dagen som før. Jeg får på ingen måte mindre lyst på å ha sex med henne. Jeg vet hun bæsjer som alle andre mennesker. Bare tørk det vekk, Ts. Er ikke verre enn det. Anonymkode: e3311...dff 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ...hvordan går det an å grise bæsj på utsiden av toalettringen? Ts Anonymkode: af71b...cc3 På samme måte som urin eller mensblod kan havne der. Man har litt i rompa, og vrir på seg under tørking. Folk er ikke perfekte. Men du kan be om at dere begge vasker doen daglig. Anonymkode: 8602f...424
Gjest Hottentått Skrevet 21. september 2022 #15 Skrevet 21. september 2022 Det overrasker meg at folk tar så lett på bæsj på doringen fra voksne mennesker. Jeg tror det er ganske vanlig at man sjekker doen etter seg for å sjekke om doen trengs å vaskes etter en runde bajs. På samme måte som jeg alltid pakker inn ob i papir eller vasker doskåla etter meg. Det er grunnleggende hygienisk skikk spør du meg. Dette kan til og med 6 åringen min faktisk.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #16 Skrevet 21. september 2022 Bæsj på doringen isolert sett hadde ikke plaget meg. Men med resten av du forteller hadde jeg fått fullstendig avsmak, og skjønner du mister lysten på ham. Anonymkode: 924ce...aa2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #17 Skrevet 21. september 2022 Kunne du ikke bare ha vasket det bort og ikke sagt noe? Anonymkode: 45b1f...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten hadde grist litt avføring på kanten av wc som jeg oppdaget da jeg skulle på do, og jeg fikk litt på baksiden av låret mitt. Gikk ut i stua med en gang og spurte om han kunne tørke det bort. Jeg ble kvalm og tenkte at jeg er sammen med en gris. Gikk og la meg, og da han kom etter en stund ville han at vi skulle ha sex, men da sa jeg at jeg var kvalm etter å ha funnet hans avføring på wc, og at det var turn off for meg. Det skjønte han ikke og mente jeg var snerpete og sær . Var jeg det? Anonymkode: af71b...cc3 Jeg forstår ikke at en handling påvirker sexlysten jeg da. Det skal veldig mye til. Anonymkode: aef51...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Hahaha, hjelp... Hva er dette? Den nye "ikke i kveld, jeg har hodepine" unnskyldningen? Anonymkode: 75963...dae
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Altså alle kan ha uhell på do, men bæsj på lakenet? Fy søren så jævlig ekkelt! Dette betyr jo at han rett og slett ikke tørker seg ordentlig. Jeg hadde mistet tenningen fullstendig. Har for øvrig datet en urenslig mann, blir ikke å gjøre det igjen for å si det sånn. Hvis man bryr seg så lite om hygiene, hvor ellers skorter det? Anonymkode: 52796...1f4 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå