Gå til innhold

Sa at bestemoren døde, ser han aktiv på datingsiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle møte en fyr som jeg hadde snakket med på nett en stund. En time før vi skulle møtes for første gang sa han at han synes det var vanskelig å treffes da han nettopp fikk vite at bestemoren hadde dødd. Ble jo lei meg på hans vegne samtidig som jeg syntes det var litt vel tilfeldig at det skjedde under en time før vi skulle møtes. 
men hvis det var sant er det jo synd på han. Så jeg kondolerte og ga uttrykk for forståelse etc. empati var min største følelse og viktig for meg å formidle. 

men dagene etterpå var han aktiv på datingsiden, til og med endret profilen litt og jeg kjente jeg ble ganske sur. Tenk å bruke det som unnskyldning.. tok aldri kontakt med han igjen og hørte ingenting. Altså, han kunne bare sagt at han hadde ombestemt seg/ikke var klar/ikke føltes rett. Hvilken som helst annen grunn. Har dere fått slike unnskyldninger før?

Anonymkode: b3485...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt hende det er sant da. Selvom han endret profilen betyr det ikke at han skrev eller avtalte å treffe andre... Men om han ikke tar kontakt med deg igjen vet du at han ikke er interessert! 

Anonymkode: 4fabd...9f0

• Liker 1
Skrevet

Prøvde å avslutre deg.

Anonymkode: 17420...306

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Prøvde å avslutre deg.

Anonymkode: 17420...306

jeg forstår det og det er helt greit. Synes ikke det er greit å ljuge på seg at noen nær ham døde, virker jo sånn siden han endret profilen på en slik måte at han virker mer ivrig på å møte noen. Hvorfor ikke bare skrive at han har ombestemt seg? Lurer på hva bestemora ville sagt om hun visste at han bruker henne som unnskyldning. 

Mulig det virker som om jeg er bitter, men jeg var åpen for å møte han og se, ikke betatt eller noe. Det er unnskyldningen jeg absolutt ikke liker

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er unnskyldningen jeg absolutt ikke liker

Enig med deg i det. Men samtidig føler jeg det er lettere da å tenke at han vil jeg i hvert fall ikke ha i mitt liv.

Tenk deg at han brukte en unnskyldning som at han hadde funnet ut at han ikke likte deg så godt, og ville ikke møtes allikevel. 

Hadde ikke den unnskyldningen stukket dypere?

Men synes jo han var teit uansett å avlyse like før.

Skrevet
exictence skrev (2 timer siden):

Tenk deg at han brukte en unnskyldning som at han hadde funnet ut at han ikke likte deg så godt, og ville ikke møtes allikevel. 

Ærlige tilbakemeldinger og direkte prat, er aldri feil. Det føles brutalt akkurat der og da, men lar deg ikke bli hengende, eller føle deg lurt av feige mennesker, som dikter opp grunner, eller ghoster. 

Anonymkode: 71c47...7a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ærlige tilbakemeldinger og direkte prat, er aldri feil. Det føles brutalt akkurat der og da, men lar deg ikke bli hengende, eller føle deg lurt av feige mennesker, som dikter opp grunner, eller ghoster. 

Anonymkode: 71c47...7a9

Jeg er enig. Selv gjør jeg det. Men hvis noen hoster eller lyger, så blir jeg egentlig lettet for at de er ute av livet mitt. Men kjenner jo på en skuffelse 

Skrevet
exictence skrev (8 timer siden):

Enig med deg i det. Men samtidig føler jeg det er lettere da å tenke at han vil jeg i hvert fall ikke ha i mitt liv.

Hadde ikke den unnskyldningen stukket dypere?

Men synes jo han var teit uansett å avlyse like før.

hadde vært helt greit om han hadde sagt det, jeg kjente han jo ikke spesielt godt og var ikke betatt eller noe. Kan jo være han tenkte han måtte bruke en mer ekstrem unnskyldning for å ombestemme seg rett før vi skulle møtes.. 

Skrevet

Hvorfor spurte du kan ikke rett ut? Hvorfor sa du ikke "Hei, ser du har vært aktiv på profilen din, går det bra?"

Og deretter kunne du spurt han rett ut om han ville møte deg eller ikke, og at han ikke trenger å lage unnskyldninger for å ikke møte deg.

Du har gjort deg opp en mening om han, uten å ha spurt. Når man er åpen på datingmarkedet må man også være åpen for at noen angrer seg og ikke vil likevel, og det må man tåle. Vondt er det, ja. Men sånn er livet, og spesielt nå i denne svipe-verden der man leiter etter det perfektet hele tiden. 

Anonymkode: 8dfd5...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...