AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Ok, nok en "er han interessert"-tråd🙃 Hooka opp et par ganger med en fyr i fjor. Ingenting mer skjedde. Han la an på meg igjen tidligere i sommer, vi klinte litt men jeg avslo sex. Jeg var interessert i en annen på det tidspunktet. Ca to mnd senere møtes vi igjen. Merker at han er kontaktsøkende og vil henge, og vi har en veldig bra helg. Ingenting skjedde mellom oss. Noen dager senere sender han mld og spør om jeg skal på noe greier helga etterpå (vi deler samme hobby). Det skulle jeg. Vi endte opp med å henge hele helga, og ha masse sex og kose til langt ut på dag. Jeg reiser videre og han drar hjem. Jeg sender ham en mld, og vi tekster en del. Vi ender opp med å avtale å møtes helga etterpå, og tilbringer en helg sammen. Mye gøy, mye sex, osv. Han virka litt rar siste natten, ikke like keen på hooke opp. Men så plutselig ville han likevel. Jeg reiste hjem dagen etter. Så hørte jeg ikke noe fra ham, men sendte en mld til ham selv tre dager senere for å høre om han kom på noe greier helga som var. Det skulle han. Vi hang hele helga, dag og natt. Mye sex og kosing da også, og generelt bare bra stemning. Spurte før han dro når vi kom til å se hverandre igjen. Han nevnte litt planer han muligens hadde, og spurte hva slags planer jeg hadde. Men vi kom ikke fram til noe konkret. Jeg har ikke hørt noe fra ham siden (to dager). Vet det ikke har gått lang tid, men jeg har lyst å se ham igjen asap. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med ham, siden vi bor i ulike byer. Men sexen er helt sinnsykt bra. Vil gjerne gjenta det, bli bedre kjent. Litt rart å ha en potensiell fuckbuddy i en annen by kanskje, og kanskje jeg liker ham bedre enn jeg vil innrømme. Er han ikke keen siden han ikke gir en lyd fra seg? Vi har ikke snakket i det hele tatt om hva vi driver med, så jeg antar jo nesten at det bare er casual fra hans side. Men han har jo reist langt for å henge med meg (og andre folk som var der da), betyr vel noe? Vurderer å sende en melding ila uka hvis jeg ikke hører noe. Håper kanskje han tenker litt likt som meg, men litt redd han ikke vil mer. Må nevnes at jeg er svært utålmodig og vil at ting skal skje fort, men prøver å jobbe med det. Hva ville dere gjort? Anonymkode: ee4fa...ecf
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Ring å prat med han. Forferdelig å holde på med meldinger i en sånn fase. Anonymkode: 9bc79...fdc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ring å prat med han. Forferdelig å holde på med meldinger i en sånn fase. Anonymkode: 9bc79...fdc Haha, tror ikke jeg kommer til å ringe i første omgang. Anonymkode: ee4fa...ecf
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Jeg syns det høres helt typisk bootycall/fuck friend ut. Å ha sex når det passer han uten forpliktelser og uten at han tenker på deg eller følelsene dine. Personlig hadde jeg bare latt det dø ut og faset han ut og ikke giddet å hooke opp med han neste gang man møttes tilfeldig eller han tok kontakt Anonymkode: 4d663...5fc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg syns det høres helt typisk bootycall/fuck friend ut. Å ha sex når det passer han uten forpliktelser og uten at han tenker på deg eller følelsene dine. Personlig hadde jeg bare latt det dø ut og faset han ut og ikke giddet å hooke opp med han neste gang man møttes tilfeldig eller han tok kontakt Anonymkode: 4d663...5fc Jeg er ikke nødvendigvis på jakt etter et forhold med han selv (vet ikke hva jeg vil), men fryktelig lyst å ligge med ham igjen 🙃😏 Anonymkode: ee4fa...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå