Gå til innhold

Rødt flagg for fuckboy eller bare rar humor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg har møtt fikk noen meldinger under daten vår også tulla han når han tok opp telefonen å sa "oops tinder! Høhø neida" også viste han meg at det ikke var det. Neste date var veldig bra og han sa han var kristen, ikke hadde sex med noen uten følelser, og at han var ute etter forhold. Etter den andre daten sendte han meg melding med veeeldig seksuell tekst noe jeg syns var litt rødt flagg og for tidlig, så jeg spurte på tredje date hva han var ute etter og han sa igjen forhold. Men videre den kvelden så fortalte han at forrige dama hans dumpa han når han var klar til å fri og sa "så etter det ble jeg fuckboy neida haha!". Samtidig sier han også denne kvelden at han heller er i sølibat enn å ha sex med feil person og at han ikke ligger med noen uten følelser. Jeg har sagt at det er sånn for meg før han nevnte at det var sånn for han. Blir usikker på om han snakker sant eller bare sier det han tror jeg vil høre.. 

Høres han ut som en fuckboy som prøver å gi meg varselflaggene med tullete tone så jeg ikke kan bebreide han senere når jeg finner ut at han virkelig er det eller kan han være en ordentlig fyr som bare har litt korttenkte kommentarer og merkelig humor? 

Anonymkode: 80efe...9e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres schizofren ut eller han eksisterer ikke. Tror ikke det finnes sånne folk i virkeligheten.

Anonymkode: 0b4b9...8c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han høres schizofren ut eller han eksisterer ikke. Tror ikke det finnes sånne folk i virkeligheten.

Anonymkode: 0b4b9...8c1

Han er ikke schizofren nei 😂 Og jeg kan forsikre deg om at han finnes. Han er veldig snill, oppmerksom og morsom ellers men jeg blir usikker på de kommentarene. Vi kjenner ikke hverandre veldig godt enda!

• Liker 1
Skrevet

Han vil liksom ikke ha sex før det er følelser, men sender sexmeld så tidlig?

Vil vel at du skal føle deg "spesiell" da.

Er jo lett å finne ut.  Si du vil ha sex. Da kommer han nok løpende.

Anonymkode: dba9f...05d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er jo lett å finne ut.  Si du vil ha sex. Da kommer han nok løpende.

Anonymkode: dba9f...05d

Ja det gjør han garantert. Men er han fuckboy in disguise mon tro? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men er han fuckboy in disguise mon tro? 

Det er meget mulig, men han sliter visst med å holde styr på hva han skal være - fuckboy eller seriøs - så han blander roller og derfor blir det så rart det han sier og gjør.

Anonymkode: 73c76...18b

Skrevet

Problemet er at han er over snittet intelligent og har en helt annen humor enn ts som virker mer ordinær.

Anonymkode: b618a...af5

Skrevet

Har datet menn med sånn type humor og det er svært slitsomt. Jeg tenker de enten ikke er helt i vater eller temmelig lite sosialt intelligente. Det er lov å ha intern humor, men da må du gi personen sjans til å bli kjent med deg først så hen har sjans til å skjønne den umiddelbart.

Ingen kan vite hvor han her kødder. At han er kristen eller en fuckboy.  Begge deler kan folk gjøre narr av, så hvordan kan du vite når han vingler slik? Og kanskje det er det du skal synes er morsomt, nettopp at han fremstår som en som vingler mellom disse kontrastene’?

Si ‘hei, jeg kjenner deg knapt. Skjønner du tøyser mye, men hvordan kan jeg vite når du er seriøs eller ei? Så bestem deg; er du en fuckboy eller prektig kristen??»

Anonymkode: 685d6...126

• Liker 3
Skrevet

Tenker du bør begynne å stille flere oppfølgingsspørsmål. Når han kommer med en påstand spør du ham hvorfor, hva legger du i det, kan du komme med eksempler på det og andre spørsmål som får ham til å utdype.

Anonymkode: d4d9a...b28

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Problemet er at han er over snittet intelligent og har en helt annen humor enn ts som virker mer ordinær.

Anonymkode: b618a...af5

Han er nok heller under snittet intelligent, når han ikke klarer å bestemme seg for hvilken linje han skal legge seg på 

Anonymkode: 767f5...7a6

• Liker 2
Skrevet

Her må du nok bare føle deg frem, var det bare sex han var ute etter, så går du videre etter at dere forhåpentligvis får en deilig stund sammen.

Anonymkode: a8968...8c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 23.17):

En jeg har møtt fikk noen meldinger under daten vår også tulla han når han tok opp telefonen å sa "oops tinder! Høhø neida" også viste han meg at det ikke var det. Neste date var veldig bra og han sa han var kristen, ikke hadde sex med noen uten følelser, og at han var ute etter forhold. Etter den andre daten sendte han meg melding med veeeldig seksuell tekst noe jeg syns var litt rødt flagg og for tidlig, så jeg spurte på tredje date hva han var ute etter og han sa igjen forhold. Men videre den kvelden så fortalte han at forrige dama hans dumpa han når han var klar til å fri og sa "så etter det ble jeg fuckboy neida haha!". Samtidig sier han også denne kvelden at han heller er i sølibat enn å ha sex med feil person og at han ikke ligger med noen uten følelser. Jeg har sagt at det er sånn for meg før han nevnte at det var sånn for han. Blir usikker på om han snakker sant eller bare sier det han tror jeg vil høre.. 

Høres han ut som en fuckboy som prøver å gi meg varselflaggene med tullete tone så jeg ikke kan bebreide han senere når jeg finner ut at han virkelig er det eller kan han være en ordentlig fyr som bare har litt korttenkte kommentarer og merkelig humor? 

En fuckboy spøker ikke om at han er fuckboy ovenfor en han prøver å få til sengs, med mindre han er helt idiot.

Høres mer ut som en veldig usikker fyr som prøver å fremstå kulere enn han faktisk er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...