AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Hva gir man? Til storesøsteren ga jeg sølje og et armbånd. Dette har aldri blitt brukt (selv om hun har festdrakt/barnebunad og har hatt det siden hun var baby). Personlig avskyr jeg smykker på gutter, og når søsteren heller ikke har brukt sine er det i alle fall uaktuelt. Så hva gir man? Prissjikt 1000 kr - jeg kan sikkert gå litt opp hvis det er noe skikkelig fint. Besteforeldre gir sølvbestikk. Hilsen opprådd Anonymkode: d747d...6e1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Tollekniv tursekk barnehagesekk Anonymkode: 68817...e1d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Skinnfell med bl a. navnet og dåpsdatoen. Anonymkode: ddf73...796 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Babyteppe med navn og annen informasjon? Fra pledd.net. kjempeservice og rask levering. Anonymkode: b2212...3f7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Turutstyr med inngravert navn, f.eks grillspyd, trekopp og speiderkniv. Dette er ting som blir brukt, i stedet for smykker og annet dill. Anonymkode: cbcde...d40
Millimani Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Det er da bare å google så finner du haugevis av forslag Barnebestikk/servise Gåvogn Stol/krakk malt med f.eks. Ole Brumm, og med barnets navn og fødselsdato Barnemøbler Sparebøsse Barnebok-serie, evt hvor du gir en til to bøker hver jul og bursdag Tripptrappstol Gyngestol/gyngehest Ullklær Trehjulssykkel Babysvømmingskurs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå