Gå til innhold

Kan dere andre single snakke om datinglivet med venner i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det bare er mine venner, en aldersgreie eller hva.. Men når vi var yngre og single alle sammen så snakket vi om gutter og flørter ofte og hvis en datet så ringte vi andre etterpå for å høre hvordan det gikk og hvis en som datet overtenkte så kunne vi ringe hverandre om alle tanker når som helst. Nå er jeg den siste single i gjengen, nest sistemann fikk seg kjæreste tidligere i år og jeg engasjerte meg i datinglivet hennes og spurte og ga råd når hun spurte meg. Jeg har ikke datet på flere år pga manglende interesse men har begynt å date nå og opplever at ingen av venninnene mine bryr seg! Når jeg sier at jeg skal på date sier de bare OK og spør ikke noe om han, hvor vi møttes, eller spør neste gang vi snakker om hvordan daten gikk. Forteller jeg så svarer de bare "OK". Hadde en kjip opplevelse med en date og sendte melding for å få råd og fikk bare et lei seg munn smily tilbake. Fortalte jeg hadde hatt en fin date og de sa bare "OK...ja så..bra.."tilbake, ingen spørsmål om hva vi gjorde , hvem han er eller at de syns det var hyggelig på mine vegne 

Er det sånn at når man blir eldre så bryr egentlig ikke venner seg om livet ditt mere? Jeg spør jo de hvordan det går med kjæresten osv og lytter masse på de når de trenger råd men de engasjerer seg ikke når jeg deler noe fra mitt liv

Anonymkode: d4e2e...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler de bryr seg. Men jeg snakker helst ikke så mye om det. Jeg tenker at nå er de opptatt av helt andre ting. Jeg spør dem om ting de erowpptatt av nå, og så spør de også :)

Skrevet

Motsatt. Synes det er de som synes det er mest spennende🤣

Anonymkode: 7121a...69f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Teite venner 😅🤷‍♀️

Jeg er datepsykologen for flere venner av begge kjønn. 

Egentlig ganske rart i all den tid jeg har vært i samme forhold i 22 år og aldri vært på en vanlig date 🤣

Men jeg synes det er gøy da. 

Skrevet

Jeg har ei venninne jeg kan snakke med. Vi ble begge single i voksen alder etter lange (dårlige) forhold. Jeg matcha henne m mannen hennes på happn (altså jeg trykka på han for henne) og vi snakker ofte om både dems liv og mitt kjærlighetsliv- dog synes hun jeg er fryktelig treig siden jeg har «deita» en i 18 mnd å vi er enda ikke offisiellt sammen 🤣(hun vil møte ham 🤣 nemlig, nyskjerrig)

Vi er 40+ å bryr oss absolutt om både kjærligheten ,datingen og forholdene til hverandre. 

Anonymkode: 4ac10...6c4

Skrevet

Favorittopic i min krets,så du har kjedelige venner. 😛

Anonymkode: 81192...a79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...