AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Hei! Jeg var inne hos en Gynekolog i dag. Da jeg har hatt blødninger siden i går kveld, samt mensen lignende smerter. Skal være 5 + 2 i dag, men pga blødningene så frykter jeg SA. Legen sa at hun kunne se at det fortsatt var en del blod i livmor, samt at jeg hadde oppsvulmede slimhinner. Hun kunne allikevel ikke bekrefte eller avkrefte spontanabort. Det var ikke så lett og se med apparatet, i tillegg til at det fortsatt er tidlig. Så ja, sitter med et lite håp ettersom hun ikke kunne si noe konkret enda. Har noen av dere opplevd dette? Skal måle HCG. Anonymkode: eaf56...e61
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Ja, da dette skjedde meg så var det SA, dessverre. Men det er mange som blør som det går fint med. Anonymkode: 060bc...78c 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Begynte å blø brunt da jeg var 5+2. Blødde helt til uke 8+5, da kom fosteret ut. Hadde flere styrtblødninger i uke 7 og 8. Før jeg mistet, hadde jeg sett levende foster med perfekt størrelse og bankende hjerte tre dager tidligere…. Det kan gå begge veier, noen ganger er blødninger helt ufarlig og går over. Anonymkode: df821...461 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå