AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg. Jeg er en kvinne på 40 år, er godt gift med en mann jeg elsker, og vi har 3 fine barn sammen. Jeg har alltid tent på menn og sett på meg selv som heterofil. Nå har jeg plutselig fått følelser for en annen kvinne! Det har jeg aldri opplevd før! Hun er 10 år eldre enn meg, også heterofil og gift med en mann. Først kjente jeg at jeg likte henne veldig godt, hun var så utrolig omsorgsfull, god og empatisk. Et flott menneske! Dette gled mer og mer over i at jeg ble betatt, og nå er jeg helt som fortryllet av henne! Jeg tenker på henne hele tiden, ser på bilder av henne på Facebook, smiler fra øre til øre hvis hun sender melding. Det er kribling i kroppen og sommerfugler i magen. Jeg er helt oppslukt av henne! MEN - Jeg har ikke lyst til å ha sex med henne. Jeg har lyst til å være nær henne, sammen med henne, prate med henne, klemme henne, men ikke seksuelt. Det er fortsatt menn jeg tenner seksuelt på. Men det er ingen tvil om at jeg er forelsket i henne. DEN følelsen er ikke til å ta feil av! Så hva er det egentlig som skjer? Anonymkode: bea6d...e42
Virrevirrevapp Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Du er kanskje venne-forelsket? 1
Bombasi Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Kanskje du er panfil? Altså at du forelsker deg i en person uavhengig hvilket kjønn vedkommende har? Siden du opprinnelig ikke tiltrekkes av begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Virrevirrevapp skrev (På 20.9.2022 den 22.37): Du er kanskje venne-forelsket? Hva er det? Anonymkode: bea6d...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå