AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Hei! Jeg var inne hos en Gynekolog i dag. Da jeg har hatt blødninger siden i går kveld, samt mensen lignende smerter. Skal være 5 + 2 i dag, men pga blødningene så frykter jeg SA. Legen sa at hun kunne se at det fortsatt var en del blod i livmor, samt at jeg hadde oppsvulmede slimhinner. Hun kunne allikevel ikke bekrefte eller avkrefte spontanabort. Det var ikke så lett og se med apparatet, i tillegg til at det fortsatt er tidlig. Så ja, sitter med et lite håp ettersom hun ikke kunne si noe konkret enda. Har noen av dere opplevd dette? Skal måle HCG. Anonymkode: c7877...2fa
kiki1980 Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Jeg er droningen av blødning i svangerskap. Blødde fra begynnelsen til slutten med førstemann. "Virkelig mens" første 3 måneder og alle dager mellom men brunt. I uke 15 "mens". Helt til uke 37. Liten opphold i 3 uker. Han er 12 år i dag. Andre svangerskap ikke brunt men rødt. Men i mindre mengder. Denne modellen er 11 år. Og tredjemann, blødde litt her og der. Han er 6 år straks. Behold håpet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Det høres ikke så bra ut, det er dessverre mange som mister den uken for tror det er da hjertet starter og og mange viktige «koblinger» og om det ikke er friskt så vil jo kroppen støte det fra seg😢 som egentlig er en bra ting men det trøster ikke deg nå❤️ Anonymkode: 1e19c...e4c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Det kan gå bra, det kan gå dårlig. Tror ikke det hjelper deg å vite at det gikk fint med meg fordi det vil ikke utgjøre en forskjell hos deg uansett. Som kommentaren over sier: det er vanlig med SA denne uken av de grunnene kommentaren nevner. Veldig mange opplever blødninger, mange av de går det fint med, mange gjør det ikke. Du får ta en dag om gangen, og ha masse lykke til ❤️ Anonymkode: 2aed7...a7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå