AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Jeg har en samboer som det siste året har begynt å lyve mye. Første gang jeg tok han i løgn i vår hadde han løyet til både meg og arbeidsgiver om at han gikk til behandling + mange relaterte saker. Jeg fikk helt sjokk og var knust over dette. Jeg tok opp med han at jeg kan stå i mye, men akkurat der går grensa mi. Selv om jeg var veldig tydelig tok jeg han noen måneder senere i samme type løgn. Jeg sa da at hvis han lyver for meg igjen så blir jeg nødt til å flytte ut. Vel.. nå fortsetter han å lyve til meg igjen og igjen. Det er ikke noe store ting nå i det siste, men små drypp støtt og stadig. Nå blir jeg ikke sjokkert lenger, nå forventer jeg ikke annet. Hva gjør jeg for å forstå at jeg mener alvor? Må jeg virkelig flytte ut? Anonymkode: 976d9...30c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sa da at hvis han lyver for meg igjen så blir jeg nødt til å flytte ut. …. Hva gjør jeg for å forstå at jeg mener alvor? Må jeg virkelig flytte ut? Anonymkode: 976d9...30c Hvis du ikke flytter, så vet han at du kommer med tomme trusler… da går det bare en vei.. Anonymkode: 4b3ae...01e 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Ja du må nok det. Ellers er du jo også en som lyver. Anonymkode: 04498...894 3
Nåleputa Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Det blir aldri bedre. Lyvingen er nok i ryggmargen til denne karen. Han lyver for å slippe konfrontasjoner, å bli bedre likt, har dårlig selvtillit. Du må finne ut om du vil godta lyving eller ikke ved å bli, eller gå.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja du må nok det. Ellers er du jo også en som lyver. Anonymkode: 04498...894 Godt poeng..! Anonymkode: 976d9...30c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Du må aldri true med konsekvenser du ikke mener. Ja du bør flytte ut. Anonymkode: 32453...88e
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Nåleputa skrev (1 minutt siden): Det blir aldri bedre. Lyvingen er nok i ryggmargen til denne karen. Han lyver for å slippe konfrontasjoner, å bli bedre likt, har dårlig selvtillit. Du må finne ut om du vil godta lyving eller ikke ved å bli, eller gå. Han har ikke løyet de første 5 årene vi har vært sammen. Men ja, det er for å slippe konfrontasjon som du sier. Enkleste vei. Han har vært en del syk i år. Det er om folk pleier å si.. er redd for at jeg flytter ut, men så skjerper han seg ikke og så blir det slutt. Orker ikke det der, men hører jo selv at det er dumt. Anonymkode: 976d9...30c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Hvis du ikke flytter, så ser han jo at han bare kan fortsette å lyge. For truslene dine var kun tomme trusler! Anonymkode: bdc74...287 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå