Gå til innhold

Hvilken lue til 4-åring i bhg når det begynner å bli kaldere ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker 4-åringer såkalt balaclava luer, eller er det mest for mindre barn? Og hva med lue med knytingen - bruker såpass store barn det?

Kom gjerne med tips til gode luer til høst/vinter som ikke er så dyre. 🙂

Anonymkode: d2026...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt balaclava hele barnehagentiden og 1 klasse, ser andre også som bruker det og har ikke tenkt at hun er for stor til det.

Har ikke brukt knytting etter 2/3 årsalder. 

Reflex har mange ulike typer som er litt rimeligere enn feks kivat. Har også funnet gode luer på tilbud/kampanje på xxl.

Anonymkode: 89136...040

Skrevet

Veldig gjerne balaklavaer spør du meg! Både førskolelærer og mor her, og vi har brukt det frem til skolealder på våre👍🏻

Skrevet

Balaclava bruker ikke vi etter 3 år, synes de er for store da. Bruker vanlige luer bare

Anonymkode: 489c0...d1c

Skrevet (endret)

Bruker heller Balaclava på en 4 åring enn en lue men knyter. Luer man knyter på store barn passer seg rett og slett ikkje. 

Endret av Dotrollet
Skrevet

Halslue så lenge barnet ønsker og godtar det! Så kjekt og varmt. 

Anonymkode: 3d7d9...138

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 8.30):

Balaclava bruker ikke vi etter 3 år, synes de er for store da. Bruker vanlige luer bare

Dette jeg lurer litt på.. om en 4-åring er for stor. Samtidig er det jo veldig praktisk i kulden.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette jeg lurer litt på.. om en 4-åring er for stor. Samtidig er det jo veldig praktisk i kulden.

Ts

Kivat-balaclavaene får man både i størrelse 10-12 år og voksen, så nei jeg synes absolutt ikke en 4-åring er for stor. De bruker jo nest minste størrelse...

Anonymkode: 1b56e...4b5

• Liker 1
Skrevet

Nå på høsten bruker vi bare tynn bomullslue eller pannebånd. Når det blir kaldere bruker vi baklava 😊

Anonymkode: 8cde1...91f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Ja jeg synes som sagt man er for stor, så derfor bruker vi sndre luer

Skrevet

Vår 3 åring blir altfor svett, så vi har bare brukt tynne ull-luer og pannebånd fra reflex. Og evt tynn ullhals

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 9.32):

Ts

Vi bruker balaclava så lenge de ønsker det. Eldste sluttet med det i 1 klasse, og minsten som et ørebarn skal pent få bruke det en stund til

Anonymkode: 13e08...e84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...