Gå til innhold

24 års alderforskjell hvor dama er eldst. Funker for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er så klart den mannlige parten som drømmer rått om ei dame som er 24 år eldre enn meg. Det er ganske drøyt hvor mye hun tenner meg, jeg som alltid har hvilt øynene på de unge og vakre. Nå er det hun på 60 jeg drømmer om.

Vil tippe at det i 99 % av tilfellene vil være uaktuelt for en dame på den alderen å ligge med en såpass mye yngre mann. Vi snakker om en generasjons forskjell her.

Er det noe håp? Vet hun er singel, og er et positivt vesen så tror ikke hun ville blitt sint eller støtt av det.

Anonymkode: d54f0...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere ikke jobber sammen eller noe sånn kleint ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skal prøve deg.

• Liker 1
Skrevet

Tja, jeg fikk sjefen min til sengs, jeg er kvinne på 30, han er snart 60.
Han er litt stressa over at andre skal se på han som en gris, men jeg er fullstendig tent og har aldri hatt så bra sex.

Hvis jeg klarte det, kan jo du og, i teorien?😄

Anonymkode: 6ad66...2d9

• Nyttig 2
Skrevet

Kjør på! Skulle gjerne vært i din posisjon 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja, jeg er så klart den mannlige parten som drømmer rått om ei dame som er 24 år eldre enn meg. Det er ganske drøyt hvor mye hun tenner meg, jeg som alltid har hvilt øynene på de unge og vakre. Nå er det hun på 60 jeg drømmer om.

Vil tippe at det i 99 % av tilfellene vil være uaktuelt for en dame på den alderen å ligge med en såpass mye yngre mann. Vi snakker om en generasjons forskjell her.

Er det noe håp? Vet hun er singel, og er et positivt vesen så tror ikke hun ville blitt sint eller støtt av det.

For meg er ikke alder viktig om vi snakker om sex. Da betyr det veldig lite. Men er ikke sikker på om et forhold vil fungere.

Skrevet
AndersenG skrev (13 timer siden):

Jepp! Kjør på!

Enig !          Jeg har meget god erfaring med (mye)eldre damer og sex, den eldste 35 år eldre enn meg. Hun så ikke på langt nær så gammel ut, mange holder seg utrolig godt.

Er du  heldig, kan du få en helt fantastisk opplevelse. Mange av disse blir helt vile når de får kjenne noe "ungt og hardt" igjen.   Husk på de har levd uten, eller med en hel/halvimpotent mann i årevis.  De blomstrer opp så du vil ikke tro det.

Anonymkode: 61ddc...726

Skrevet

Dytter ....   

Skrevet
bullehurk skrev (1 time siden):

Dytter ....   

Tanken var kanskje å gjøre det som anonym? 

Skrevet
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det ??

Skrevet
bullehurk skrev (3 minutter siden):

Hvorfor det ??

Å bumpe sin egen tråd er vel vanligere enn å ikke svare i andres men likevel bumpe den, så kunne se ut som det var tilfelle her. 

Skrevet
herzeleid skrev (2 minutter siden):

Å bumpe sin egen tråd er vel vanligere enn å ikke svare i andres men likevel bumpe den, så kunne se ut som det var tilfelle her. 

Jeg har aldri lagt skjul på at jeg foretrekker sex med yngre menn, så jeg synes det er ålreit å vite hva folket synes om emnet.   Ikke noe merkeligere enn det. PÅ tross av hva som er "vanlig" og ikke.

• Liker 2
Skrevet
bullehurk skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri lagt skjul på at jeg foretrekker sex med yngre menn, så jeg synes det er ålreit å vite hva folket synes om emnet.   Ikke noe merkeligere enn det. PÅ tross av hva som er "vanlig" og ikke.

Nei det kan ingen beskylde deg for :P

Poenget var at det kunne oppfattes som et forsøk på å "skape historier", derav nysgjerrigheten. 

Skrevet

Jeg er kvinne på 45 som fantasere om  å ha sex med en trettiåring mann. Det er kun den seksuell tiltrekningen jeg har og kunne ikke tenkt meg å ha noe forhold (kun sex).

Han har sagt noe fint til meg og jeg håper han tar mer kontakt (jeg vil ikke virke som jeg er en desperat 45 åring, så har en ønsketenking at det er han som tar mer kontakt med meg og vil det samme).

Anonymkode: 2fb4f...b1d

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (12 timer siden):

Tanken var kanskje ikke å stresse egen tråd? Man kan vel dytte uten å være trådstarter?!

Anonymkode: 0cd79...f96

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en kvinne på 44 i forhold med samboer på 22 og vi har det veldig fint sammen

Anonymkode: 67eed...de8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
herzeleid skrev (På 22.9.2022 den 20.26):

Jeg er mann og er ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...