AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Våknet i natt av at armene sved sånn. Så når jeg står opp ser seg at jeg har elveblest på overalt på kroppen. Armer, rygg, lår rygg osv. Ila dagen flytter utslettet seg rund på kroppen, svir og klør og til kvelden har jeg altså elveblest fra knær ned til føttene. store hovne kløende områder. Dro på butikken for å kjøpe mat og trodde jeg skulle besvime, var skikkelig tungt å puste. Tok ved et uhell litt for mye adhd medisin på søndag, og er redd jeg har kjørt leveren min. tok 30 mg for mye av det jeg skulle ha. 20 gram mer en dosen som er "grensen". Vet ikke hva jeg kan gjøre. hva kan hjelpe? Har noen allergipiller og kløesttillende krem liggende men finner de ikke. Orker ikke lete heller, orker liksom ikke noe. Anonymkode: e214d...8e8
vinterskog Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Ta allergipillene du. Om du får vansker med pusten, ring ambulanse.
Cirkelin Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Ring legevakta, fortell hva du har tatt og hvilke symptomer du har. Det kan være du reagerer på noe annet enn medisinen du har tatt. Råd fra helsepersonell er derfor viktig! 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Enig - ring legevakta nå i kveld. Og ring og be om akuttime hos fastlegen i morgen tidlig, uansett hva legevakta sier. Overdosering og reaksjoner bør du få hjelp av helsepersonell å håndtere. Anonymkode: 28e74...76a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Hvordan gikk det ts? Anonymkode: b6665...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå