Odasol Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Har en jeg hat hatt sex med over en stund. Nå har han ikke hatt tid til å møtes på 3 uker. Spurte om å møtes til helgen- noe han ikke kunne. Er han ikke interissert ? Jeg får selv ikke lyst på sex nå. Føler meg uattraktiv da han ikke viser interesse eller har litt tid.
feliek54 Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Odasol skrev (57 minutter siden): Har en jeg hat hatt sex med over en stund. Nå har han ikke hatt tid til å møtes på 3 uker. Spurte om å møtes til helgen- noe han ikke kunne. Er han ikke interissert ? Jeg får selv ikke lyst på sex nå. Føler meg uattraktiv da han ikke viser interesse eller har litt tid. Er ikke lett å svare på det. men hadde det vert meg så hadde jeg forklart om jeg ikke kunne, men jeg hadde gjort alt for å ha sex med deg.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Interessert. Anonymkode: 6e90a...4ea 1 1
AprilLudgate Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Interessert. Anonymkode: 6e90a...4ea Hørt om dysleksi? Men nei TS, han er ikke interessert. Gå videre. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Odasol skrev (1 time siden): Har en jeg hat hatt sex med over en stund. Nå har han ikke hatt tid til å møtes på 3 uker. Spurte om å møtes til helgen- noe han ikke kunne. Er han ikke interissert ? Jeg får selv ikke lyst på sex nå. Føler meg uattraktiv da han ikke viser interesse eller har litt tid. Det er det kun han som kan svare på Anonymkode: 6f360...293
Bombasi Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Odasol skrev (1 time siden): Har en jeg hat hatt sex med over en stund. Nå har han ikke hatt tid til å møtes på 3 uker. Spurte om å møtes til helgen- noe han ikke kunne. Er han ikke interissert ? Jeg får selv ikke lyst på sex nå. Føler meg uattraktiv da han ikke viser interesse eller har litt tid. En mann som er interessert lager seg tid til å møtes. Og er han veldig interessert så vil han møtes ikke bare for sex. Denne mannen høres ikke interessert, og du bør passe deg for at han bruker deg. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Du skriver jo dere bare møtes for ses. Da er han jo ikke intressert i deg. Er jo ikke noe å lure på. Anonymkode: cd225...875 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Møtes for sex* Anonymkode: cd225...875
AndersenG Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Odasol skrev (1 time siden): Har en jeg hat hatt sex med over en stund. Nå har han ikke hatt tid til å møtes på 3 uker. Spurte om å møtes til helgen- noe han ikke kunne. Er han ikke interissert ? Jeg får selv ikke lyst på sex nå. Føler meg uattraktiv da han ikke viser interesse eller har litt tid. Kanskje finne en ny elsker?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 Odasol skrev (1 time siden): Har en jeg hat hatt sex med over en stund. Nå har han ikke hatt tid til å møtes på 3 uker. Spurte om å møtes til helgen- noe han ikke kunne. Er han ikke interissert ? Jeg får selv ikke lyst på sex nå. Føler meg uattraktiv da han ikke viser interesse eller har litt tid. Selvfølgelig ikke? Dere er fuckfriends? Anonymkode: 7c039...1e5
Odasol Skrevet 20. september 2022 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2022 Men ting kan jo endre seg. Men skjønner han ikke er giret
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Nei, slike ting endrer seg ikke Du kan ikke ha sex med en mann og tro han kommer til å falle for deg etterhvert. Han kommer til å gå lei. Du er jo ikke det han vil ha. Anonymkode: cd225...875
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Trodde du sa i forrige tråd at du ikke skulle ha mer kontakt med han og de tinga du handla i Sverige kom han ikke og hentet. Overrasket at det komen ny tråd så lenge etter forrige men intet nytt under solen har skjedd skjønner jeg. Anonymkode: 06317...1aa
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 Neppe interessert. Hadde selv kontakt med en type for noen år siden som påsto han var døds-interessert i sex med meg. Gikk 2-3 uker før han endelig fikk mulighet til å møtes. Og deretter 5-6 uker før vi møttes neste gang. Innsåg at han sikkert hadde lyst, det ble bare ikke prioritert. Så da prioriterte jeg ham bort. Gidder ikke sånne folk. Anonymkode: 988fa...011
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 Han er ikke særlig interessert nei. Og når han ikke en gang kommer løpende når du bare ønsker sex, tyder det jo på at han har flere han holder på med…og at noen av dem er mer av interesse. Bare bryt dette ts. Du kommer bare til å bli mer såret om du fortsetter og du vil bryte ned selvbildet ditt på sikt. Du fortjener bedre enn som så❤️ Anonymkode: 9bbf9...b6c 1
Odasol Skrevet 21. september 2022 Forfatter #16 Skrevet 21. september 2022 Men hvorfor sender han snap hver dag, natta meld og skrev til meg for noen dager siden at det kommer flere dager ?
Odasol Skrevet 21. september 2022 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2022 Og han påstår han ikke avviser meg. Men lufta går ut og jeg blir forvirret, usikker, lei meg og føler meg uattraktiv
Gjest Glad mann Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 30 minutter siden, Odasol said: Og han påstår han ikke avviser meg. Men lufta går ut og jeg blir forvirret, usikker, lei meg og føler meg uattraktiv Det kan høres ut som han vil har deg som nr.2..... Slutt å ta kontakt å se hva som blir greia da. Eller se etter ein ny,om det er bare en knulle venn så finner du fort det👍
exictence Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Odasol skrev (47 minutter siden): Men hvorfor sender han snap hver dag, natta meld og skrev til meg for noen dager siden at det kommer flere dager ? Odasol skrev (40 minutter siden): Og han påstår han ikke avviser meg. Men lufta går ut og jeg blir forvirret, usikker, lei meg og føler meg uattraktiv Jeg forstår deg godt. Send tilbake og si at du ikke føler den gjensidige gleden og lysten som det du føler. Og at det derfor er best for deg å avslutte forholdet.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Så lange bilreiser, bj's og take-away service er like appellerende forstår jeg. Sukk. 🙄 Han er ikke interessert i deg! Du er lett tilgjengelig og gir aldri opp uansett hvor kjip han er... Han kommer aldri til å endre seg overfor deg. Slutt å la deg tråkke på nå! Anonymkode: 59296...0f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå