Gå til innhold

Folk som lar barna hyle, skrike, og løpe rundt på restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så forbanna drittlei av de foreldrene som lar barna sine hyle, skrike og iøpe rundt inne på restauranter, uten å si ifra til barna om at de skal dempe seg! Sånne foreldre må skaffe seg litt selvinnsikt. Folk er på restaurant for å nyte et godt måltid, da vil de ikke høre på de skrikende ungene demmes. Flere som er enig i at dette er et problem? Skjønner ikke hvorfor de ikke ev. sier ifra til barna. 

Måtte bare få det ut :) Er jo ganske irriterende å høre på når man er på restaurant. 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google litt, så finner du at du er nummer hundre og ørtiflørti som lager denne tråden på KG.     
Kanskje på tide å gå et annet sted enn mcDonalds?

Anonymkode: bd1f5...f84

Skrevet

Du får sparke dem, som du sparker katter. 

Psykopat. 

Anonymkode: b4dc5...1cd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Foreldre driter i om andre blir plaget av deres barn, fordi barna deres er jo verdens herligste🤢

Anonymkode: 4135d...88b

• Liker 4
Skrevet

a25.jpg.b29ab4e39f7a5bf10cbde64178b108b5.jpg

Anonymkode: 5a50e...772

• Liker 10
Skrevet

Og jeg tipper at her inne er det bare foreldre med gullunger og alle er enig med trådstarter

Anonymkode: 05e3e...321

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får sparke dem, som du sparker katter. 

Psykopat. 

Anonymkode: b4dc5...1cd

Ok, anonyme bruker :) Det skal jeg huske på til neste gang. Takk for tips!

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg delvis enig og har små barn selv. Men det er forskjell på burger King/ Egon enn en litt finere restaurant. Og jeg tenker at de aller fleste familier med små barn er ikke ute på restaurant for å spise om kvelden. Og jeg har sjeldent opplevd at foreldre lar barna løpe rundt og skrike men klart det er litt lyder fra barn, men det er det også fra feks folk som har drukket litt for mye alkohol. 

Kanskje du kan tilpasse litt når og hvor du går ut og spiser dersom du ønsker det stille og rolig rundt deg. Og dersom det kun er barn som løper og hyler som plager deg synes jeg det er innafor å gi beskjed til foreldre eventuelt noen ansatte på restauranten om at barna er veldig høylytte. 

Anonymkode: a86f0...d1b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Satt på burgerking med toåringen her om dagen. Han var trøtt, sliten, bråkte og hylte. Fikk ikke springe rundt, men han lagde absolutt mye støy. Vi hysjet på han, forklarte at han måtte være stille, prøvde å få han til å styre med noe annet, alt til ingen nytte. Irrettesetter vi blir det bare værre. Vi var på reise så vi måtte faktisk ha mat, så å gå derfra var egentlig ikke et alternativ. 
Så, kjære kg, belær meg -hvordan får jeg barnet mitt til å sitte pent og pyntelig og vente på maten?

Skrevet
Heln skrev (7 minutter siden):

Satt på burgerking med toåringen her om dagen. Han var trøtt, sliten, bråkte og hylte. Fikk ikke springe rundt, men han lagde absolutt mye støy. Vi hysjet på han, forklarte at han måtte være stille, prøvde å få han til å styre med noe annet, alt til ingen nytte. Irrettesetter vi blir det bare værre. Vi var på reise så vi måtte faktisk ha mat, så å gå derfra var egentlig ikke et alternativ. 
Så, kjære kg, belær meg -hvordan får jeg barnet mitt til å sitte pent og pyntelig og vente på maten?

Takeaway så er problem løst

Anonymkode: dd886...68f

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis du er så plaget med små barn, bør du dra på restaurant senere på kvelden. 

Lurer også på hva du legger i restaurant? Egon? 

Anonymkode: 4778e...f8e

• Liker 2
Skrevet

Folk som lar unger løpe rundt og skrike andre steder enn på lekeplasser og i parker egentlig. Hatt tre barn, og nei absolutt ikke englebarn alltid, til og med en med adhd, men man skal trossalt oppdra sine barn. Ikke alle som skjønner det tydeligvis. 

Anonymkode: 55d50...785

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Da jeg var liten, fikk vi beskjed om at hvis ikke vi oppførte oss, så dro vi hjem. Vi dro ikke så ofte ut og var ellers ikke bortskjemt. Så da hørte vi på mor og far. M32

Anonymkode: afed4...a6f

• Liker 8
Skrevet

Hvilken restaurant drar du på? Vil jeg på en rolig restaurant/ bare voksne, drar jeg på Heim, Sumo eller en av de litt "finere" lokale italienske eller indiske. Jeg drar på Burger King, Peppes og Egon i blant, men da vet jeg at det er barnebursdager,student-fredagspilser og høylytte småbarnsfamilier der. 

Anonymkode: 58083...0d8

Skrevet

Da undere jeg meg over hva slags restauranter TS frekventerer (Egon? :klo: ) for selv har jeg aldri opplevd dette på (en ordentlig) restaurant, og jeg jobbet også på restaurant gjennom hele studietiden og kun ved et eneste tilfelle var et lite barn gjest ved restauranten (og dette barnet slo meg også i øyet da jeg serverte bordet, så jeg husker det godt)

Anonymkode: 6ff13...2c9

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke orket å dra på restaurant om ungene ikke greide å oppføre seg. Men så er alt relativt. Jeg synes de oppfører seg bra, mens andre uffer seg jo bare de åpner munnen, og det er ikke mitt problem. 

Og nei, de skriker ikke, griner ikke, går ikke rundt. Men eldste skravler. Masse. Men det gjør alle andre og, og noen kjerringer ler enda høyere enn ungen min. Kan ikke be mennene deres om å få kontroll på kona si lkksom... 

Anonymkode: b2b3f...7c1

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Google litt, så finner du at du er nummer hundre og ørtiflørti som lager denne tråden på KG.     
Kanskje på tide å gå et annet sted enn mcDonalds?

Anonymkode: bd1f5...f84

Det er vel de som ikke har styr på drittungene sine som bør gå et annet sted. Og hvor i granskauen står det at TS går på Mc Donalds?

Endret av Adrenalina1
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du vet hva du går til hvis du drar til f.eks. McDonald’s for å spise.

Endret av Embla Othea
Skrevet

Jeg jobber på restaurant og opplever lite at barna løpe rundt, men barna grise og søle sånt at man må komme med bøtevann og klut for rengjøring av stolene, bordet, gulvet. Lurer på hvordan det er i hjemmet deres med flere måltider hverdag? Eller er det bare sånt når man gå på restaurant og betale for servicesen. Synes synd på foreldre hvis de har det sånt hjemme også. Ellers synes barna er så gode og søte. 

Anonymkode: 07a71...bcb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hadde ikke orket å dra på restaurant om ungene ikke greide å oppføre seg. Men så er alt relativt. Jeg synes de oppfører seg bra, mens andre uffer seg jo bare de åpner munnen, og det er ikke mitt problem. 

Og nei, de skriker ikke, griner ikke, går ikke rundt. Men eldste skravler. Masse. Men det gjør alle andre og, og noen kjerringer ler enda høyere enn ungen min. Kan ikke be mennene deres om å få kontroll på kona si lkksom... 

Anonymkode: b2b3f...7c1

Det du beskriver er ikke problemet. Klart barn kan skravle. Gråte også, selv om lurt å ta barnet ut/til toalettet om raserianfall/eviglang gråt. 

Det er løping, gauling og herjing, med foreldre som ikke reagerer på det, folk reagerer negativt på. 

Anonymkode: 55d50...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...