AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Jeg og typen gjennom to år har en veldig vanskelig periode nå pga ting han har gjort og det er frem og tilbake for min del med hva jeg vil. Jeg har tidligere tenkt at han kanskje er litt «enkel» emosjonelt og noen ganger snakker til meg på samme måte som barna sine (7 + 11), de er enkle og distrahere og «glemmer» hva de furtet for. Eksempel: her om dagen sa jeg at jeg var usikker på om vi hadde noe fremtid. Han blir hysterisk og gråter. Han kommer til meg etter en time og spør «Den kjolen du snakket om til bursdagen din, hvilken farge likte du best?» hvorpå jeg bare «???….?». Nå som ting er usikkert mellom oss kan han finne på å si til barna sine ved middagsbordet at «det blir sååå koselig å feire jul oss fire» selvom han vet at ting er veldig usikkert mellom oss nå, og jeg føler at han bruker ungene sine som forguder meg og omvendt til å få det som han vil. Han vet at jeg har ønsket å gifte meg lenge og nå kan han finne på å komme bort med et bilde av en ring og bare «er det sånn du mente?».. Jeg føler at han prøver å manipulere meg men samtidig tror jeg kanskje ikke at han er smart nok til å faktisk manipulere meg men at han blir som et lite barn som bare prøver desperat å få oppmerksomhet eller bekreftelse. Etter den første store diskusjonen vår sa han «elsker deg» hvor jeg ikke svarte. Da sa han det igjen og «jeg håper du elsker meg også..?». Selvfølgelig gjør jeg det men det blir veldig rart å skulle kysse og si det rett etter en diskusjon om fremtidig som ikke var avsluttet.. Anonymkode: 627ce...a95 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Vet ikke om du ser det selv, men det er faktisk du som er manipulerende. Han er bare redd for å miste deg, og familien sin. Anonymkode: 3f667...864 11 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vet ikke om du ser det selv, men det er faktisk du som er manipulerende. Han er bare redd for å miste deg, og familien sin. Anonymkode: 3f667...864 Hvordan er jeg manipulerende? Når jeg finner ut at han har vært utro og vi diskuterer det og han absolutt skal kysse meg og få bekreftelse på at jeg også elsker han.. Og at han tror at det å Google forlovelsesringer får ting til å gå over…? Anonymkode: 627ce...a95 1 1 4
Antiviruset Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvordan er jeg manipulerende? Når jeg finner ut at han har vært utro og vi diskuterer det og han absolutt skal kysse meg og få bekreftelse på at jeg også elsker han.. Og at han tror at det å Google forlovelsesringer får ting til å gå over…? Anonymkode: 627ce...a95 Men det sa du ikke i start innlegget ditt Når du forteller dette så sier jo det så mye mer. Og da er oppførselen hans bare et desperat forsøk på å redde stumpene. Noe de fleste utro mennesker faktisk prøve å gjøre når de blir avslørt. 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Men det sa du ikke i start innlegget ditt Når du forteller dette så sier jo det så mye mer. Og da er oppførselen hans bare et desperat forsøk på å redde stumpene. Noe de fleste utro mennesker faktisk prøve å gjøre når de blir avslørt. Kunne sikkert fortalt det istedenfor å bare si at vi har det vanskelig. Men vi har det altså vanskelig fordi han har hatt en kortvarig affære.. Anonymkode: 627ce...a95
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Han forandrer tema for han syns det er ubehagelig og vil endre stemningen, selvom du ikke er ferdig med diskusjonen ennå. Anonymkode: 90cf7...e4b 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Manipulerende. Anonymkode: f0326...470
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Manipulerende Anonymkode: 1a091...5fd
Juniper Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Det spiller jo ikke så stor rolle om han er en utro idiot eller en utro manipulator. Konklusjonen din, TS, er at det forholdet ikke er et blivende sted og at du må avslutte og gå videre. 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan er jeg manipulerende? Når jeg finner ut at han har vært utro og vi diskuterer det og han absolutt skal kysse meg og få bekreftelse på at jeg også elsker han.. Og at han tror at det å Google forlovelsesringer får ting til å gå over…? Anonymkode: 627ce...a95 All right det kom hardt frem Anonymkode: 5f462...a18
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Mannen er livredd for å bli singel og alene Anonymkode: 656b3...b08
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Livet er for kort til å være sammen med utro menn/kvinner. Han manipulerer deg og gult tripper deg for å få deg til å bli. Finn deg en ny plass å bo, gjør det slutt og flytt ut! Du fortjener bedre! Anonymkode: c473f...abf 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Det er jo ikke manipulerende når det er så tydelig og rett frem. Han er redd for å miste deg, og gjør det han kan. Er jo mer du som manipulerer da... Skal skal ikke... Han har vært utro, du er egentlig litt ferdig med han. Hvorfor slår du ikke opp? Dårlig gjort å sitte å tenke at kanskje, kanskje ikke blir det jul her... Anonymkode: 6a3b8...d4d 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 Man trenger ikke å være smart for å manipulere. Allerede som barn blir mange som vokser opp med omsorgssvikt lært opp til å manipulere for å overleve. Men så lenge du gjennomskuer han, så blir du ikke manipulert. Slå ned på slik oppførsel. Ikke foran barna, selvsagt. Men gi beskjed til han rett etterpå at du ikke synes at (putt inn konkret hva han gjorde) var greit. Anonymkode: c7d88...820 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå