Gå til innhold

Fwb som plutselig er litt kort på messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en fyr. Har gjort i noen måneder. Han er i kontakt hver dag på messenger. Noen ganger sporadisk, andre ganger har vi lange, gode samtaler. Jeg vil ha mer enn fwb, men ikke turt å si noe om det. De siste dagene er han merkbart kortere i samtalene på messenger, bare noen få ord her og der. Fortsatt hver dag, da. Men tonen er liksom en annen....litt upersonlig på en måte :-(  Energien en annen. Kan man SPØRRE rett ut om det er noe galt, om han ikke vil mer? Eller bør man ikke mase om det, men heller la ham ta tida han trenger hvis det er noe annet han styrer med? Jeg stresser men prøver å ikke la det skinne gjennom. Menn: hvor stressa blir dere av sånne spørsmål? 

Anonymkode: b9a93...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg holder på med en fyr. Har gjort i noen måneder. Han er i kontakt hver dag på messenger. Noen ganger sporadisk, andre ganger har vi lange, gode samtaler. Jeg vil ha mer enn fwb, men ikke turt å si noe om det. De siste dagene er han merkbart kortere i samtalene på messenger, bare noen få ord her og der. Fortsatt hver dag, da. Men tonen er liksom en annen....litt upersonlig på en måte :-(  Energien en annen. Kan man SPØRRE rett ut om det er noe galt, om han ikke vil mer? Eller bør man ikke mase om det, men heller la ham ta tida han trenger hvis det er noe annet han styrer med? Jeg stresser men prøver å ikke la det skinne gjennom. Menn: hvor stressa blir dere av sånne spørsmål? 

Mye tyder på at han ikke vil ha noe mer en fwb, og når det blir for mye for han der du nærmest kjører en kjæreste kontakt mot han så trekker han seg tilbake. Ønsker du noe mer må du ta det opp med han helt direkte, og forlange en avklaring. Men da må du også tåle at han avviser det. Det er bare du som kan avgjøre akkurat dette, ingen her inne kan tolke dette for deg utover det jeg her skriver. For en som er veldig interessert vil ikke trekke seg tilbake slik han fwb din her gjør, om det er et forhold han vil ha.

• Liker 3
Gjest Hottentått
Skrevet
Istinde skrev (1 minutt siden):

Hva er "fwb"?

Friends with benefits 

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde latt vær å ta kontakt litt. Og hvis han heller ikke tar kontakt, så kan du spørre om alt er bra eller om det er noe han tenker på. Kanskje han har møtt noen andre. Eller om han kanskje begynner å få følelser for deg og er usikker på hvordan han skal håndtere det. Kan være så mangt. Men jeg ville spørt fremfor å gå og lure hele tiden🙈

Skrevet

Hvis du vil ha en kjæreste må du si det før du ligger med en mann. Han får det han vil ha, uten å gjøre noe, så hvorfor skal han plutselig være mer nå?

Anonymkode: da280...b98

• Liker 1
Skrevet
Hottentått skrev (4 minutter siden):

Friends with benefits 

Åhh... Knullevenner altså 😎

Men.. Ikke kvel ham da, menn liker ikke det.. Eller, ingen liker følelsen av at noen maser på en, hvertfall ikke knullevenner. Da tar det ikke lang tid før du blir ghosted 👻👻😝

Skrevet
3 minutter siden, Hottentått said:

Jeg hadde latt vær å ta kontakt litt. Og hvis han heller ikke tar kontakt, så kan du spørre om alt er bra eller om det er noe han tenker på. Kanskje han har møtt noen andre. Eller om han kanskje begynner å få følelser for deg og er usikker på hvordan han skal håndtere det. Kan være så mangt. Men jeg ville spørt fremfor å gå og lure hele tiden🙈

Ja...bare så vanskelig,  for jeg lurer veldig, men jeg har så innmari lite lyst til å miste kontakten... vi ses av praktiske grunner nokså sjeldent også, bare en gang i måneden eller så, og føler det er så sjeldent, vil gjerne treffes mye ofterr, men tør ikke spørre om det heller. :-( kjipt at alt skal være så vanskelig hele tiden 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du vil ha en kjæreste må du si det før du ligger med en mann. Han får det han vil ha, uten å gjøre noe, så hvorfor skal han plutselig være mer nå?

Anonymkode: da280...b98

Startet å ligge med ham kun pga sexen, og trodde jeg kunne holde det på det forretningsmessige planet.... men jeg er visst ikke sånn skrudd sammen likevel 

Skrevet

Hvor gamle er dere? Fwb trodde jeg ikke hadde kontakt hver dag? Kun avtaler om treff ol?0

Anonymkode: c0aa2...b30

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gamle er dere? Fwb trodde jeg ikke hadde kontakt hver dag? Kun avtaler om treff ol?0

Anonymkode: c0aa2...b30

Vi er godt voksne og langt opp i førtiårene. Vet ikke hva som er vanlig jeg, men vi har kontakt stort sett hver dag. Men altså nå i det siste har det vært mye kortere samtaler, og litt upersonlige. 

Gjest Hottentått
Skrevet
Istinde skrev (21 minutter siden):

Åhh... Knullevenner altså 😎

Men.. Ikke kvel ham da, menn liker ikke det.. Eller, ingen liker følelsen av at noen maser på en, hvertfall ikke knullevenner. Da tar det ikke lang tid før du blir ghosted 👻👻😝

Ja😅 jeg er ikke ts da 🙈

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi er godt voksne og langt opp i førtiårene. Vet ikke hva som er vanlig jeg, men vi har kontakt stort sett hver dag. Men altså nå i det siste har det vært mye kortere samtaler, og litt upersonlige. 

Da er det jo åpenbart noe som har endret seg for han. Og bare han kan gi deg svaret ☺️

Skrevet

Hvis han liker deg som kjæreste så hadde han sagt det for lenge siden.. han holder deg bare «på gress»

Anonymkode: 726f1...154

• Liker 2
Skrevet
Hottentått skrev (3 minutter siden):

Da er det jo åpenbart noe som har endret seg for han. Og bare han kan gi deg svaret ☺️

Dere er såpass gamle og holder fortsatt på som tenåringer 😅 Da er det på sin plass å spørre han hvor skapet står.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja...bare så vanskelig,  for jeg lurer veldig, men jeg har så innmari lite lyst til å miste kontakten... vi ses av praktiske grunner nokså sjeldent også, bare en gang i måneden eller så, og føler det er så sjeldent, vil gjerne treffes mye ofterr, men tør ikke spørre om det heller. 😞 kjipt at alt skal være så vanskelig hele tiden 

Ville han sett deg mer så hadde han nok sagt det.. virker som du er forelsket men ikke han.

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere er såpass gamle og holder fortsatt på som tenåringer 😅 Da er det på sin plass å spørre han hvor skapet står.

Hvorfor siterer du meg? Det er ikke jeg som er ts. 

Skrevet

Slow fading, eller han synes det blir for mye kontakt og vil holde mindre kontakt mens fortsatt treffes for sex. En av delene.
Når du merker en endring i så har du rett i at det er noe. Det er vondt for deg å merke dette. Du er garantert en flott kvinne og du kan lett få deg en ny FWB, så her er det bare å ha selvrespekt, bein i nesen og adressere hans endring i adferd. Ikke aggressivt, men rolig og direkte. "Jeg har lagt merke til at du har vært kortere i responsen i det siste. Er alt okei?
Selv om det "bare" er en FWB, så skal du ikke være usikker på hvor du har han. Dette blir bare vondt for deg. 

Anonymkode: fcbf4...520

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg skrev melding til en jeg har pratet med i mnd’s tid nå. Spurte rett ut hva som var «galt» da han også gikk fra å være «på» til å begynne med for så å virke kort i meldinger. Fikk et ærlig svar på at han sleit litt nå og at det ikke var meg men heller han osv.. hørtes sikkert klisje ut og ut som han prøvde å fade meg ut, men det gikk faktisk fra at han var kort  i svar til at han plutselig tok mer kontakt og vi ringes daglig. Så det kan i noen tilfeller «snu» og ikke nødvendigvis være negativt tegn alltid.

Men det som gjør dette litt betenkelig er jo at han er en fwb og da hadde jeg nok heller tolket det som at han prøver å ta litt avstand fra deg fordi han er redd for å gi forhåpninger i forhold til en romantisk relasjon eller at han har fått følelser og ikke helt vet hvordan han skal håndtere det… jeg ville spurt på en fin, ikkebebreidende måte for å få det ut av verden :)

Anonymkode: 00bc4...20c

Skrevet

Dette er grunnen til at fwb er for idioter. Dette skjer nesten alltid og dere har selv bedt om disse problemene

Anonymkode: aa44c...776

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...