AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Er det noe du aldri har sett før som du fant ut på nettet. For eksempel viste jeg ikke at dette var en ting Anonymkode: dea33...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Du mener at du ikke har sett episoden før? Jeg husker den, så den har vært vist i Norge på norsk også. Anonymkode: 360b9...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 Denne gikk i Norge den. Jeg hadde den på VHS. Så den igjen nylig med barnet mitt. Det er episoden "Mummidalen blir en jungel" en av favorittene mine. 😍 mummi finner noen rare tropiske frø i sjøen og planter dem ut. Neste dag er alt en jungel. Stinki slipper ut dyr fra dyrehagen for at de skal ha jungeldyr også. Dyrepasserne kommer for å fange dem igjen og fanger mummi og snorkfrøken og setter dem i bur fordi de tror de er flodhester Anonymkode: d3655...50a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå