Gå til innhold

Hva bruker 11 åringen jente når det regner og i typisk vått sludd og sørpevær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har i alle år bruk dock boots til regn, sludd, sørpe og sølevær. Men nå begynner det å bli barnslig. Jeg spør hva de andre jentene i klassen bruker og får til svar at de bruker vanlig sko/joggesko i slikt vær. Dock boots har vært så supre da de også er mye varmere enn støvel. Hva bruker deres 11 år gamle jenter i slikt vær? Joggesko, støvler....? 

Anonymkode: cf223...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joggesko her, dvs ikke akkurat joggesko men Converse. Jeg skal være glad hvis jeg får henne til å gå med regnjakke, hun er nemlig VELDIG bestemt på hva hun har på seg…

Anonymkode: 62d24...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bisgaard støvler med ullfor. De er varme og gode og det finnes mange farger å velge i. 

Anonymkode: c2c73...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bruker bare joggesko. Blir de våte, så får de bare bli våte... 

Anonymkode: 3d554...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor på Vestlandet og her går nå gutter og jenter med dock boots når det er skikkelig vestlandsvær det har de gjort ut barneskolen og noen liker å være tørre på beina når de går på ungdomsskolen og. 😄  Goretex til vanlig.

Anonymkode: 09015...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige støvler hvis hun må. Storesøsters hunterstøvler hvis hun får lov. Har fjellsko også, og de holder seg godt tørre, får tvunget på henne dem hvis de skal være mye ute.

Men bare litt regn og skal på skolen? De vanlige, utslitte joggeskoene. Alltid. Ofte våt på beina. 

Anonymkode: 7f807...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...