Gå til innhold

erfaringer med sinful

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ok. Leveringstid er grei

Produktene de selger.. mjææ ikke kjøp det billigste alternativet, gjerne google produktene først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg synes det virket helt som det skulle. Meldte meg av mailinglista deres, ettersom jeg syntes det var unødvendig med daglig mas. 

Anonymkode: 97ed4...959

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn kondomeriet og nytelse.no

Bruker stortsett sinful, kjappe på å pakke varer, aldri opplevd noe problem/tull.

Sexleketøy og diverse er dyrt uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God erfaring med dem, men jeg kjøper ikke billige sex leketøy. Jeg finner noe jeg vil ha og ser i flere nettbutikker etter samme produkt. Kjøper hos den med lavest pris. Kvalitet koster oftest.

Anonymkode: a8ddb...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt sinful mange ganger.Bare gode erfaringer. Bra nettside, rask levering, stort utvalg.

Anonymkode: 76aca...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/23/2022 at 11:20 PM, AnonymBruker said:

God erfaring med dem, men jeg kjøper ikke billige sex leketøy. Jeg finner noe jeg vil ha og ser i flere nettbutikker etter samme produkt. Kjøper hos den med lavest pris. Kvalitet koster oftest.

Anonymkode: a8ddb...c42

Samme her. 

Men til info, kondomeriet sender som oftest ut en rabattkupong på 15% med hver ordre, så hvis jeg har lyst på et dyrt leketøy, planlegger jeg derfor dette ved å kjøpe en rimeligere ting, og deretter når jeg får kupongen i selve pakka, bestiller jeg den dyre tingen med rabatten. 

Anonymkode: f2342...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...