Gå til innhold

erfaringer med sinful

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noken her som har erfaringer med denne nettbutikken? 

Anonymkode: 4f9ad...aac

Skrevet

Helt ok. Leveringstid er grei

Produktene de selger.. mjææ ikke kjøp det billigste alternativet, gjerne google produktene først.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg synes det virket helt som det skulle. Meldte meg av mailinglista deres, ettersom jeg syntes det var unødvendig med daglig mas. 

Anonymkode: 97ed4...959

• Liker 1
Skrevet

Ok pris og produkter. Men les anmeldelser fra kunder og som sagt over her: styr unna det billigste.

• Liker 1
Skrevet

Liker siden og produktene, men jeg måtte også melde meg av mailinglisten, de sender sinnsyke mengder med mail!

Skrevet

Bedre enn kondomeriet og nytelse.no

Bruker stortsett sinful, kjappe på å pakke varer, aldri opplevd noe problem/tull.

Sexleketøy og diverse er dyrt uansett

Skrevet

God erfaring med dem, men jeg kjøper ikke billige sex leketøy. Jeg finner noe jeg vil ha og ser i flere nettbutikker etter samme produkt. Kjøper hos den med lavest pris. Kvalitet koster oftest.

Anonymkode: a8ddb...c42

Skrevet

Brukt sinful mange ganger.Bare gode erfaringer. Bra nettside, rask levering, stort utvalg.

Anonymkode: 76aca...988

Skrevet
On 9/23/2022 at 11:20 PM, AnonymBruker said:

God erfaring med dem, men jeg kjøper ikke billige sex leketøy. Jeg finner noe jeg vil ha og ser i flere nettbutikker etter samme produkt. Kjøper hos den med lavest pris. Kvalitet koster oftest.

Anonymkode: a8ddb...c42

Samme her. 

Men til info, kondomeriet sender som oftest ut en rabattkupong på 15% med hver ordre, så hvis jeg har lyst på et dyrt leketøy, planlegger jeg derfor dette ved å kjøpe en rimeligere ting, og deretter når jeg får kupongen i selve pakka, bestiller jeg den dyre tingen med rabatten. 

Anonymkode: f2342...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...