AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Overskriften sier vel alt men. Kvinne 40 her.Har siste året hatt sex med 2 menn. Møttes på tinder og begge er i utgangspunktet ute etter å finne noen å dele livet med, noe forsåvidt jeg også er om det føles rett. Begge har flere ganger kommentert at det er sinnsykt bra sex, magisk opplevelse osv... sier de fleste menn det og mener det eller er det noe som blir sagt for å fortsette den relasjonen? Kan forøvrig legge til at også eksen min sa og fortsatt sier det samme, vi er gode venner fortsatt etter å ha vært separert i over 2 år. Anonymkode: 95637...475
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Jeg har møtt en fyr som jeg ligger med. Han sier også det til meg. Jeg vet ikke.. tror nok de er godt fornøyd, men best.. kan like gjerne være noe de sier for de tror det gjør oss glad, og at vi opprettholder performance.. Jeg har også fått høre av de to siste at jeg er den trangeste. Hører hva de sier, men tar det ikke så veldig til meg. K39 Anonymkode: c31bd...31c 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Dette er den typen plattheter menn typisk lirer av seg. Ingen grunn til å feste lit til dem. Anonymkode: 46b8e...5af 11 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Alle menn jeg har ligget med har sagt lignende til meg.... Jeg vet at jeg er god i senga og byr på mye entusiasme, åpenhet, nysgjerrighet, mange forskjellige teknikker og kan både ta kontroll samt være fullstendig underdanig, og sync'er meg veldig godt til enhver sexpartners ønsker, behov, lyster og kinks, så jeg tror på at jeg er høyt oppe på lista. Men best? For alle? Nei. Det klarer jeg absolutt ikke tro på. Jeg tror garantert det er en sånn ting de alle sier fordi de tror vi blir sjarmert i senk av å høre det 😬 Anonymkode: e8b53...475 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Jeg har sagt det et titalls ganger. Det er en del av komplimentpakka, som kvinner liker så godt. På samme måte som vi sier, "så fin du var med den kjolen". Vi er oppfostret til å ikke si noe negativt om og til kvinner, gjør vi det så får det uante konsekvenser. Anonymkode: 4e414...6f9 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Samma det vel 😅 Mulig det er en hvit løgn, men de mener uansett vel. De fleste sier vel dama er den beste og at musa er trang Anonymkode: fa4c6...430 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overskriften sier vel alt men. Kvinne 40 her.Har siste året hatt sex med 2 menn. Møttes på tinder og begge er i utgangspunktet ute etter å finne noen å dele livet med, noe forsåvidt jeg også er om det føles rett. Begge har flere ganger kommentert at det er sinnsykt bra sex, magisk opplevelse osv... sier de fleste menn det og mener det eller er det noe som blir sagt for å fortsette den relasjonen? Kan forøvrig legge til at også eksen min sa og fortsatt sier det samme, vi er gode venner fortsatt etter å ha vært separert i over 2 år. Anonymkode: 95637...475 Han sier det fordi det er det du vil høre. Hadde han sagt at du var en god nummer to tror jeg ikke du hadde likt det noe særlig. Anonymkode: 6d9f5...911 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Jeg gidder ikke si noe slikt hvis det ikke stemmer. Nei, det gidder jeg ikke. Er det sant så får hun selvsagt høre det. Sier en det så er det jo heller ingen rom til forbedring. På samme måte som kvinner skulle fake orgasme hvis det er en gutt/mann som ikke vet hva en driver med. Da er det bedre å si fra om det, slik at en virkelig kan nyte en orgasme. Anonymkode: fea3b...2ac 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle menn jeg har ligget med har sagt lignende til meg.... Jeg vet at jeg er god i senga og byr på mye entusiasme, åpenhet, nysgjerrighet, mange forskjellige teknikker og kan både ta kontroll samt være fullstendig underdanig, og sync'er meg veldig godt til enhver sexpartners ønsker, behov, lyster og kinks, så jeg tror på at jeg er høyt oppe på lista. Men best? For alle? Nei. Det klarer jeg absolutt ikke tro på. Jeg tror garantert det er en sånn ting de alle sier fordi de tror vi blir sjarmert i senk av å høre det 😬 Anonymkode: e8b53...475 De sier det fordi det er det de selv vil høre. Akkurat som de sender snap av kjønnsorganet sitt fordi det er det de selv vil ha. Menn er litt dårlige på å sette seg inn i andres behov, tydeligvis. Anonymkode: 8f005...811 6 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overskriften sier vel alt men. Kvinne 40 her.Har siste året hatt sex med 2 menn. Møttes på tinder og begge er i utgangspunktet ute etter å finne noen å dele livet med, noe forsåvidt jeg også er om det føles rett. Begge har flere ganger kommentert at det er sinnsykt bra sex, magisk opplevelse osv... sier de fleste menn det og mener det eller er det noe som blir sagt for å fortsette den relasjonen? Kan forøvrig legge til at også eksen min sa og fortsatt sier det samme, vi er gode venner fortsatt etter å ha vært separert i over 2 år. Anonymkode: 95637...475 Vel, her er det tre muligheter: 1) Alle menn som sier du er best, mener det. 2) Alle menn som sier du er best, lyver. 3) Alle menn er ikke like. Anonymkode: 8f005...811 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Njaaaaaaaa vet ikke men jeg har selv sagt det samme til flere menn bare for å booste selvtilliten dems og gjøre stemningen etter en runde god , så det er mulig det bare sies i øyeblikket Anonymkode: 2acc6...abf 1 1
Ænema Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 (endret) hvis noen tror på noe som kommer ut av munnen på mannfolk i det de får utløsning hahahahaha mannfolk kan si hva som helst i denne situasjonen men jeg derimot sier kun at pikken eller han var den beste om det faktisk er sant Endret 20. september 2022 av Ænema 2
Gjest Made4u Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Slikt betyr lite eller ingenting, det kan jo være sant men i de fleste tilfeller så er det jo ikke det...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 Tror menn generelt har litt kort hukommelse og bare husker den de sist hadde sex med. Når de ikke kan huske hvordan sexen var med ekser, så må vel den siste dama være den beste da. 😄 Anonymkode: 08511...fe0 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har sagt det et titalls ganger. Det er en del av komplimentpakka, som kvinner liker så godt. Denne komplimentspakka går begge veier. Er ikke noe menn elsker mer å høre enn at de er råe i senga og at de har den mest fantastiske pikken vi har vært borti. Funker hver gang😁 Anonymkode: b08f3...57a 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #16 Skrevet 20. september 2022 Ts. De hadde ihvertfall ikke sagt det om de ikke ville truffet deg igjen. Så det viser jo at de har likt sexen såpass godt ihvertfall. Antagelig gjør du noe du er god på og som de vil ha mer av. Ville bare holdt meg til det komplimentet og ikke fundert så mye om du var ‘beste sexen’ eller ei;) Anonymkode: b08f3...57a 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #17 Skrevet 20. september 2022 Har jeg fått høre flere ganger, men bare trodd på I det tilfellet vi var en helt unik seksuell match, og begge ville prøve igjen tross mange utfordringer på grunn av akkurat det. Ofte har jeg bare følt det teit. Som da en eks der en viktig årsak til at der ble slutt var at jeg iallefall ikke var det minste tilfreds med vårt sexliv. Så da han traff meg på byen etter en stund og la ut om hvordan han virkelig savnet vårt faktiske sexliv fikk han høre at jeg overhodet ikke husket noe slikt. Tror det bare var et billig forsøk på å få et enkelt ligg. Det slo bare veldig feil når jeg hadde gått fra ham mye på grunn av elendig sex. Kan egentlig ikke tro at sex kan være fantastisk kun for ene, men så var han jo ekstremt ego i senga også da, så hvem vet. Mulig han hadde hatt det greit. Anonymkode: b239a...b7d
Malin22 Skrevet 20. september 2022 #18 Skrevet 20. september 2022 Jeg får også høre det. Jeg velger å tro litt på det jeg, det booster selvtilliten min😄 Tenker at det ikke skader å tenke at man er god i senga. Det gir meg bare enda mer motivasjon til å utvikle meg.
Anonymbrukersåklar Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Slikt sier vi menn, før å gi dama litt mer selvtillit. Og øke sjansen før å få pule flere ganger. Ho som var min beste, trengte man ikke si det te, før å si det sån. 3
tøydokka Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Det er standard kompliment. De har aldri opplevd bedre sex, de har aldri opplevd noen som kan suge på den måten, du har sånn kropp som de foretrekker aller mest. Osv.. Det er sånn de sier for å gjøre deg trygg og for å ha mer sex. Det er et kompliment, de er fornøyd. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå