AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Ble dumpet nylig etter mange års samboerskap. Det var hun som ville gå fordi hun mente følelsene ikke var sterke nok lengre. Vi har mye kontakt på meldinger og snakker nesten daglig på telefonen. De siste dagene har hun begynt å "ghoste" meg litt. Det kan ta lang tid før hun plutselig svarer. Jeg er litt redd for at hun har funnet seg en annen, selv om vi har avtalt at vi tar en dag om gangen håper at ting skal ordne seg for oss. Jeg er så utrolig lei meg for å ha mistet henne og er livredd for at hun aldri kommer tilbake. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Poenget med at hun flyttet ut var å få litt avstand. Jeg skjønner jo at hun ikke får så mye avstand når hun kommuniserer med meg flere ganger for dagen, men hun tar jo også initiativ til det selv også. Jeg sliter i hvert fall skikkelig. Jeg klarer nesten ikke å spise. Jeg kommer meg så vidt på jobb. Jeg har ikke noen overskudd til å gjøre annet enn å gå på jobb. Jeg ligger bare hjemme å bekymrer meg for henne. Når vi prater sammen klarer jeg å slappe av, men når hun plutselig ikke gir lyd fra seg på lang tid kommer angsten og tårene. Noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre ting litt enklere? Anonymkode: ca551...2ef
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Avtal å redusere kontakten, feks kontakt kun annenhver dag. Hold deg til det selv også. De dagene dere ikke skal ha kontakt, gjør du noe hyggelig for deg selv. Bestill takeaway og ha filmmaraton om du ikke orker å gå ut. Anonymkode: 3bc95...41e 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Dette er sorgen det ikke sendes blomster til....💔 Hvis du i det hele tatt skal ha noe håp om at hun skal angre seg, må du gjøre deg litt utilgjengelig --- for hvordan skal hun ellers savne deg? Gjør deg selv opptatt med venner / trening / turer og legg litt fra deg telefonen. Ikke vær tilgjengelig døgnet rundt. Anonymkode: 4f655...50d 1
Eloise12345 Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Jeg tenker at dersom du ønsker å se om det er håp om at hun vil tilbake, så må du gjøre deg utilgjengelig. Da vil hun komme tilbake om hun virkelig savner deg. Ta vare på deg selv. Vær glad i deg selv. Holde på med interesser og hobbyer er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå