AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Noen som har vært på Ikea og sett dette kjøkkenet? Virker bambusen "billig"eller ser det like fint ut som på bildet? Jeg bor i nord hvor vi ikke har Ikea så takknemlig for tips! https://www.ikea.com/no/no/rooms/kitchen/gallery/nar-baerekraft-er-en-topprioritet-froejered-pub5b5e0df3 Anonymkode: 87989...341
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Kanskje du kan bestille den minste skuffefronten (kr 175) så får du se og kjenne på det selv? Anonymkode: ea50b...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Jeg har en liten skuffefront du kan kjøpe og få tilsendt i posten om du vil 🙂 Jeg syns ikke frontene var fine i virkeligheten men det er sikkert smak og behag Anonymkode: 74418...ce1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Den er kjempefin! Men merk at den kun finnes i skuffefront, så dersom du skal ha veggskap/høyskap med f. els kjøleskap må du kombinere fronten med andre farger, som fort kan virke litt rotete Anonymkode: 356dd...033
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den er kjempefin! Men merk at den kun finnes i skuffefront, så dersom du skal ha veggskap/høyskap med f. els kjøleskap må du kombinere fronten med andre farger, som fort kan virke litt rotete Anonymkode: 356dd...033 Meg igjen, må bare rette opp i at du kan ha veggskap med denne fronten så lenge de åpnes horisontalt, da brukes skuffefronter Anonymkode: 356dd...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå