Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir fulgt opp ekstra grunnet tilstand hos meg. Ved de siste kontrollene har babyens mål tilsvart henholdsvis 15-percentilen (2 uker siden) og 5-percentilen (i går). Alt ser for øvrig helt fint ut, men hun ser altså ut til å være forholdsvis liten. Er i uke 36+0 i dag, og skal til jordmor i morgen og ultralydundersøkelse på sykehuset førstkommende mandag igjen. Andre som har opplevd at barnet har vært estimert til å være såpass lite, men likevel har det vært helt friskt? Jeg føler meg som en mislykket gravid som ikke klarer gi barnet mitt nok næring. Det er snakk om igangsettelse allerede neste uke... 

Anonymkode: d3601...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så lett å føle på slike ting når en er gravid og hormonell, men det er jo virkelig ikke din skyld om det nå skulle være slik at babyen får lite næring. Babyen får vokse og gro i livmoren din, du virker akkurat som du skal ❤️

Ellers lå jeg selv på eller under 5 persentilen hele barndommen, og jeg er liten som voksen også. Jeg skulle være sånn, noen hører til i nedre del av kurven også. Mine egne barn ble større. Nabojenta ligger sannsynligvis rundt 5 persentilen (jeg vet ikke, men hun er betydelig mindre enn min på samme alder som ligger på 50 persentilen) og er frisk og sprek. 

Anonymkode: 5a598...01d

• Hjerte 1
Skrevet

Har vært borti flere dysmature barn, som er helt friske ellers. Ønsker deg og lille masse lykke til 😊

Anonymkode: 2d2f5...609

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...