Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt enorme smerter og litt blod. Andre som har opplevd samme hvor det har gått fint? 

Anonymkode: 4cd47...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel litt an på hvor blodet kommer fra? Har du kappa av deg en fot burde du dra til legen, liksom.

Anonymkode: 4e4e7...11a

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

kommer vel litt an på hvor blodet kommer fra? Har du kappa av deg en fot burde du dra til legen, liksom.

Anonymkode: 4e4e7...11a

Med tanke på at jeg skriver i et forum for gravide tror jeg de fleste forstår hva jeg mener, men jeg kan gjerne opplyse deg siden du er usikker at jeg er gravid ig blodet kommer fra skjeden.

Skrevet

Det høres ikke lovende ut, dessverre 🥺

Anonymkode: 94dc4...a61

Skrevet

Smerter og blod går sjelden bra, men det finnes alikevel solskinnshistorier. I mitt ene svangerskap blødde jeg mye og hadde smerter, helt likt som de gangene jeg hadde spontant abort. Bortsett fra at den "klumpen", aldri kom ut. Og det gikk bra. Men har erfart 3 ganger at det ikke går bra også. 

Hvor mange uker er du på vei?

Anonymkode: 315d0...a92

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Smerter og blod går sjelden bra, men det finnes alikevel solskinnshistorier. I mitt ene svangerskap blødde jeg mye og hadde smerter, helt likt som de gangene jeg hadde spontant abort. Bortsett fra at den "klumpen", aldri kom ut. Og det gikk bra. Men har erfart 3 ganger at det ikke går bra også. 

Hvor mange uker er du på vei?

7 uker skal ultralyd på fredag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

7 uker skal ultralyd på fredag. 

Har ikke fått noen klumpet enda hvertfall kun rennende blod som nå er brunt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har ikke fått noen klumpet enda hvertfall kun rennende blod som nå er brunt 

Så bra du har fått time til ul. Den uvissheten er det værste. Brunt blod, er gammelt blod. Noe som kan tyde på at blødningen driver å stopper opp. Men allikevel er det ikke godt å si hvordan det går enda.

Håper virkelig at alt er bra, og du får se hjerteslag på fredag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 17.27):

Jeg har de siste dagene hatt enorme smerter og litt blod. Andre som har opplevd samme hvor det har gått fint? 

Hvordan går det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...