AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg lastet ned en sånn muslimsk app for noen år siden, litt som tinder bare med utlendinger. Liker utenlandske menn. Har nå snakket av og på med to av dem (begge fra marokko) i over et år. Tok det egentlig aldri veldig seriøst da ingen har oppholdstillatelse og det er vanskelig å møtes med mindre jeg reiser dit. Ante fred og ingen fare før i dag, da han ene skriver til mig at han andre har lagt ut bilde av meg - og lurer på hva som skjer. Så viser det seg at de vet om hverandre!! Han ene skrev noe sånt som at jeg ikke var en «bra kvinne» og han andre ringte og strigråt. Jeg vet ikke om jeg selv skal le eller gråte!! Det ER så flaut. Anonymkode: fdb62...fc4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Veldig mange norske kvinner liker marokkanske menn. Anonymkode: 80be4...935 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Du er flau? Her burde han andre skjemmes som legger ut et bilde av deg!! Hvor har han gjort det? Har du bedt om at bildet slettes? Glem de begge to. Drit i hva de synes om deg. Kvinnesynet deres er middelaldersk! Anonymkode: e1845...77e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du er flau? Her burde han andre skjemmes som legger ut et bilde av deg!! Hvor har han gjort det? Har du bedt om at bildet slettes? Glem de begge to. Drit i hva de synes om deg. Kvinnesynet deres er middelaldersk! Anonymkode: e1845...77e Han er veldig «romantisk» og lager sånn bildeserier med hjerter osv, og hadde tydeligvis lagt ut noe sånt. Jeg ba om at han slettet det øyeblikkelig, noe han gjorde. Du har helt rett. Jeg må drite i begge to og finne en ordentlig mann. Anonymkode: fdb62...fc4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig mange norske kvinner liker marokkanske menn. Anonymkode: 80be4...935 Ja tydeligvis 🙊 Anonymkode: fdb62...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå