AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Jeg har nylig møtt en gutt på byen, jeg så på fotballkamp i en bar med noen venner da jeg plutselig fikk spandert drikke til boret mitt av samme fyr flere ganger! I pausen kom han bort til meg, og vi begynte å prate med en gang! Han var utrolig sjarmerende, og vi ga hverandre kontaktinformasjonen til hverandre på slutten av kvelden! 🙃 nå har det gått 1 uke, og vi prater nesten hver dag, jeg stalket han på Facebook og fant ut at han har både kone og barn.. neste gang vi facetimet, sa jeg at jeg snoket rundt på Facebook og så det jeg så, og han forklarte at de skal skilles snart og at han var veldig interessert i meg i steden for.. men alle vennene mine mener det er helt uakseptabelt med tanke på at han er noen år eldre enn meg… noen som har erfaringer med noen års forskjell i forhold, ble venner og familie vandt til det etterhvert? Anonymkode: aae9f...539
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 NEI, NEI, NEi Han skal ikke skilles fra kona, han skal ha noen å kose seg med på si fordi familielivet er kjedelig. Du kommer til å bli såra Anonymkode: caa7b...432 12 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Jeg synes ikke 36 år er noen års forskjell. Anonymkode: a58b5...a9d 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Gutt på 54??? Anonymkode: 03ccd...02c 14 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Overhodet ikke ok. Anonymkode: 3ab08...8ed 1 1
Enmanelskeråhate Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Ja helt klart, ingen ting som en skrukkete gammel hengepung for en på 18, perfect match Han ser nok langvarig på dette😂 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Finnes ikke greit på noen som helst måte.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Du kunne vært hans datter og det er bare kleint. Og nei han kommer ikke til og skille seg pga deg det er spenning han er ute etter. Jenter på din alder er veldig lett og manipulere. Er selv dame i 50 årene og hadde noen i min krets kommet drassende på en 18 år så hadde alle reagert. Mange menn i den alderen tror de fremdeles er veldig sjarmpus og har glemt hvor gamle de er. Om 10 år er du 28 og du har en mann som nesten er pensjonist, fristende? De er som regel heller ikke så spreke som de tror. Anonymkode: 4737d...589 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Kvinne på 18 og en liten gutt på 54? Ikke innafor a du! Han sier at de skal skilles, da har de ikke gjort det ennå. Hvorfor gidder du å hive deg over han før det er ryddig på hans hjemmebane? Du blir løyet for. Du hadde skjønt det selv om det ikke var for at ingenting i hi er sant. Anonymkode: 96460...532 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Gutt på 54??? Anonymkode: 03ccd...02c Sorry, mente mann! tenkte ikke over det 😬 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kvinne på 18 og en liten gutt på 54? Ikke innafor a du! Han sier at de skal skilles, da har de ikke gjort det ennå. Hvorfor gidder du å hive deg over han før det er ryddig på hans hjemmebane? Du blir løyet for. Du hadde skjønt det selv om det ikke var for at ingenting i hi er sant. Anonymkode: 96460...532 Jeg vet jo at jeg har blitt løyet til, men han sier at de skal skilles og han har allerede flyttet ut, da er det jo over basically. Han ser mye yngre ut enn han er, og jeg skulle ønske dette var en løgn AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du kunne vært hans datter og det er bare kleint. Og nei han kommer ikke til og skille seg pga deg det er spenning han er ute etter. Jenter på din alder er veldig lett og manipulere. Er selv dame i 50 årene og hadde noen i min krets kommet drassende på en 18 år så hadde alle reagert. Mange menn i den alderen tror de fremdeles er veldig sjarmpus og har glemt hvor gamle de er. Om 10 år er du 28 og du har en mann som nesten er pensjonist, fristende? De er som regel heller ikke så spreke som de tror. Anonymkode: 4737d...589 Han skal skilles, det gir jo ikke mening når han allerede har flyttet ut. Jeg kjenner ingen som flytter ut og fremdeles er gift? er det vanlig når man blir eldre? Anonymkode: aae9f...539
tussi84 Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Merker godt at du er ung og uerfaren. For det første han er ute etter en ung elsker bare. Han er kun interessert i sexen. Ren utnyttelse av kroppen din, og ren utnyttelse av at du er så uvitende/ung. For det andre: Han sier han Skal skilles fra kona. Dette er noe de aller fleste utro menn sier, og i de fleste tilfeller skjer det ikke. Isteden ender elskeren bare opp såret. .. Han vil ha i pose og sekk. Ikke la deg lure. Vil også anbefale at du finner deg noen på din egen alder. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han skal skilles, det gir jo ikke mening når han allerede har flyttet ut. Jeg kjenner ingen som flytter ut og fremdeles er gift? er det vanlig når man blir eldre? Anonymkode: aae9f...539 hvordan kan du være sikker på at han har flyttet ut? Enn er i teorien fortsatt gift som separert, det første året. Fram til man er helt skilt så går det ca 1 år. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha noen som kunne vært pappaen din? Nesten forsåvidt neste bestefar? 5
AllahBallah Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Helt greit. Bare tenk på hva du vil Vennskap? Forhold? Bli knullet?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Bare glem det. Hilsen alle voksne kvinner her på forumet. (han er ute etter oppmerksomhet for å sjekke om han fortsatt har draget. Muligens en hemmelig flørt for å gi spenning til hverdagen. Samtidig har han tydeligvis glemt sin egen alder. Og nei, han skal ikke skilles) Anonymkode: 8c236...143 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet jo at jeg har blitt løyet til, men han sier at de skal skilles og han har allerede flyttet ut, da er det jo over basically. Han ser mye yngre ut enn han er, og jeg skulle ønske dette var en løgn Anonymkode: aae9f...539 Ok, hvis det er sant, hvorfor ønsker du da at dette var en løgn? Opplagt fordi du kjenner at noe skurrer veldig her. Følg magefølelsen din! Om du bare vil ha pikk fordi du er kåt og ikke bryr deg om annet, så greit nok. Ingen andres sak. Ulempen er at unge kvinner veldig ofte angrer på sånne valg senere i livet. Føler seg utnyttet, misbrukt og sånne ting. Du forstår du blir løyet til, og jeg synes ikke du skal fortsette. Men du er voksen. Da får du også stå for dine egne voksne valg. Anonymkode: 96460...532 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 Gud nei.... han har ikke tenkt å skille seg. Og om han faktisk gjør det, så har jeg et spørsmål til deg. Hvorfor finner han seg ikke noe på sin alder? Svaret er de vil ikke ha han. Enten er han for umoden, behandler dem dårlig eller noe sånt. Tenk deg om. Anonymkode: f6fbf...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #16 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han skal skilles, det gir jo ikke mening når han allerede har flyttet ut. Jeg kjenner ingen som flytter ut og fremdeles er gift? er det vanlig når man blir eldre? Anonymkode: aae9f...539 Man må som regel være separert ett år og da bo fra hverandre før man får lov til å skille seg. Det er fordi man skal være helt sikker på at man gjør det rette valget. Anonymkode: 6bd19...794
Rosakatt Skrevet 20. september 2022 #17 Skrevet 20. september 2022 Vel du er jo bare 18 år, så det haster ikke for deg å måtte forholde seg til om du vil eller kan få barn osv. Vet ikke hvordan det er for menn på 54 år. Så på den måten har du mye tid å bare kaste ut ruta på akkurat det du måtte ønske 😅 kanskje du liker han på ekte, men må si han er nok litt creepy 😔 Om du absolutt MÅ ha en eldre mann så er det jo flere tiår imellom her du også kan velge i. 40 årene, 30 årene? Bare håper ikke han stopper deg fra å være ung og utnytter deg, noe det er en stor sjanse for at han vil.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #18 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har nylig møtt en gutt på byen, jeg så på fotballkamp i en bar med noen venner da jeg plutselig fikk spandert drikke til boret mitt av samme fyr flere ganger! I pausen kom han bort til meg, og vi begynte å prate med en gang! Han var utrolig sjarmerende, og vi ga hverandre kontaktinformasjonen til hverandre på slutten av kvelden! 🙃 nå har det gått 1 uke, og vi prater nesten hver dag, jeg stalket han på Facebook og fant ut at han har både kone og barn.. neste gang vi facetimet, sa jeg at jeg snoket rundt på Facebook og så det jeg så, og han forklarte at de skal skilles snart og at han var veldig interessert i meg i steden for.. men alle vennene mine mener det er helt uakseptabelt med tanke på at han er noen år eldre enn meg… noen som har erfaringer med noen års forskjell i forhold, ble venner og familie vandt til det etterhvert? Anonymkode: aae9f...539 Jeg hadde sex med en på 48 da jeg var 18. møtte han på en fest og vi hadde noen deilige helger sammen. Så lenge du vet det bare er sex og ikke noe mer du vil så kjør på❤️ Menn med mye erfaring er gull. Jeg hadde bare hatt sex med en annen da jeg var 18, og ser tilbake på de helgene med glede.. Anonymkode: dcf06...e4a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #19 Skrevet 20. september 2022 Hvis dette var reelt, hvorfor skulle du på 18 villet hatt en på over 50 i det hele tatt? Gjerne får han den ikke hard nok uten hjelpemiddel engang. Han kunne vært bestefaren din! Anonymkode: be9d3...af0 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Han har ingen planer om å skille seg! Det er løgn. Han sier det for å holde på deg. Og alders forskjellen er enorm, kutt det ut! Du kommer til å gå på din livs verste smell om du fortsetter her. Han skal KUN ha i pose og sekk. Har GOD erfaring med «menn som skal skille seg» Anonymkode: 77bff...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå